Gjest Dakosit Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Hvorfor svarer du ikke på tøffe spørsmål? 0 Siter
Andeby Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Han har da gjort det mange ganger. Er ikke alle spørsmål det er mulig å svare på. 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Etter mange år på dol kan jeg si deg at han ikke bare våger, han liker dem og. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Jeg venter fortsatt på en konkretisering. 0 Siter
Gjest Dakosit Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Jeg venter fortsatt på en konkretisering. Jeg trekker det tilbake. Du har svart. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Han har da gjort det mange ganger. Er ikke alle spørsmål det er mulig å svare på. Han er såpass dyktig at han muligens har reddet livet mitt. Depresjon er no dritt. 0 Siter
Gjest Remlow Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Noen av spørsmålene kan jo være så kompliserte og av en så alvorlig grad at det ikke er forsvarlig å svare på det "anonymt" via nettet. Det kan gjøre mer skade enn nytte. En del ting må man ta opp med legen i virkeligheten, enn et råd herfra. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Jeg trekker det tilbake. Du har svart. Nå var du veldig feig. Du kan ikke starte en slik tråd uten å komme med eksempler. Ønsket du svar på et enkelt spørsmål, så skulle du ha etterlyst det ene svaret, ikke starte en tråd som hevder at NHD generelt er redd for å svare på tøffe spørsmål. 0 Siter
Gjest Dakosit Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Nå var du veldig feig. Du kan ikke starte en slik tråd uten å komme med eksempler. Ønsket du svar på et enkelt spørsmål, så skulle du ha etterlyst det ene svaret, ikke starte en tråd som hevder at NHD generelt er redd for å svare på tøffe spørsmål. Grunnen til at jeg startet dette innlegget var fordi han ikke svarte på "grunnen til den store økningen av ADHD", men han svarte etterhvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.