Gå til innhold

NHD: Er du feig?

Anbefalte innlegg

Gjest Dakosit
Skrevet

Hvorfor svarer du ikke på tøffe spørsmål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har da gjort det mange ganger. Er ikke alle spørsmål det er mulig å svare på.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Som for eksempel ?

Skrevet

Etter mange år på dol kan jeg si deg at han ikke bare våger, han liker dem og.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg venter fortsatt på en konkretisering.

Gjest Dakosit
Skrevet

Jeg venter fortsatt på en konkretisering.

Jeg trekker det tilbake. Du har svart. :)

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Han har da gjort det mange ganger. Er ikke alle spørsmål det er mulig å svare på.

Han er såpass dyktig at han muligens har reddet livet mitt. Depresjon er no dritt.

Gjest Remlow
Skrevet

Noen av spørsmålene kan jo være så kompliserte og av en så alvorlig grad at det ikke er forsvarlig å svare på det "anonymt" via nettet. Det kan gjøre mer skade enn nytte.

En del ting må man ta opp med legen i virkeligheten, enn et råd herfra.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg trekker det tilbake. Du har svart. :)

Nå var du veldig feig. Du kan ikke starte en slik tråd uten å komme med eksempler. Ønsket du svar på et enkelt spørsmål, så skulle du ha etterlyst det ene svaret, ikke starte en tråd som hevder at NHD generelt er redd for å svare på tøffe spørsmål.

Gjest Dakosit
Skrevet

Nå var du veldig feig. Du kan ikke starte en slik tråd uten å komme med eksempler. Ønsket du svar på et enkelt spørsmål, så skulle du ha etterlyst det ene svaret, ikke starte en tråd som hevder at NHD generelt er redd for å svare på tøffe spørsmål.

Grunnen til at jeg startet dette innlegget var fordi han ikke svarte på "grunnen til den store økningen av ADHD", men han svarte etterhvert. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...