Gjest dildil28 Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Heisann. sender inn dette i bekymring av min venninne.. Jeg har en venninne "susanne" som jeg bor med som sliter veldig med vekten. Hun spiser veldig dårlig, veldig lite og skjeldent. Blir fort dårlig når hun spiser, men prøver og fortelle at dette kommer av at hun spiser så skjeldent og når hun da får i seg noe så blir det "overveldende" for kroppen.. hvis du skjønner.. men det hjelper ikke.. hun er veldig kresen og jeg sliter med og finne noe mat som hun kan få ned. problemet er at jeg har problemet med at jeg legger på meg og "susanne" går ned i vekt.. hun har gått ned nærmere 7 kilo på 1-2 måneder.. nå har hun kommet til meg og spurt meg om hjelp til og prøve og legge på seg og få tilbake den normale vekten hennes.. rundt 55kg.. så spørmålet mitt er HVA kan jeg gi henne til og spise som gir henne næring OG hun legger på seg uten at det er veldig usunt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.