Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Føler meg veldig lat for tiden, orker ikke så mye heller. Er det pga medisinene eller kan sykdom gjøre meg slik? Litt lyst å kutte ut medisinene ja. Alt er tungt. Klarer ikke spise rett heller. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Ikke umulig. Jeg ble utrolig tung i kroppen av Ritalin. Og sløv/fjern i hodet. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Det er medisinene Blir ikke så lat uten medisiner, bare eser ut :-( 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Ikke umulig. Jeg ble utrolig tung i kroppen av Ritalin. Og sløv/fjern i hodet. Medisiner er noe herk Vil ikke være som dette mer. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Det kan være begge deler. Enkelte medisiner gjør deg sløvere, men også depresjon er med på å gjøre at du mister energi. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Det kan være begge deler. Enkelte medisiner gjør deg sløvere, men også depresjon er med på å gjøre at du mister energi. Får ikke håpe jeg er deprimert da. Sist sommer var jeg dårligere i psyken, men hadde mer energi da og var tynnere enn nå. Pest eller kolera.... Tror jeg skal trappe ned litt til å se hvordan det går. Klarer meg sikkert med mindre nå. Er bare den seroquelen jeg føler meg avhengig av, hater å ikke sove. Og nå er jeg oppe i 200 mg på den, får prøve å heller ta 100 igjen. Akk og ve for en sommer. Selvtilliten synker og. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Hvor ble det av oppturene mine med tjo og hei? Klarer ikke være så flat lenger! 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Får ikke håpe jeg er deprimert da. Sist sommer var jeg dårligere i psyken, men hadde mer energi da og var tynnere enn nå. Pest eller kolera.... Tror jeg skal trappe ned litt til å se hvordan det går. Klarer meg sikkert med mindre nå. Er bare den seroquelen jeg føler meg avhengig av, hater å ikke sove. Og nå er jeg oppe i 200 mg på den, får prøve å heller ta 100 igjen. Akk og ve for en sommer. Selvtilliten synker og. Blir du trett av seroquelen også dagen etterpå? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Blir du trett av seroquelen også dagen etterpå? Det har jeg ikke tenkt på, men det kan godt hende. Bør kanskje prøve uten dem? Gidder jo ikke gå tur en gang, føler meg så tung i kroppen. Oppblåst er jeg. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Det har jeg ikke tenkt på, men det kan godt hende. Bør kanskje prøve uten dem? Gidder jo ikke gå tur en gang, føler meg så tung i kroppen. Oppblåst er jeg. Jeg tenker på å prøve seroquel selv siden jeg er så trett på dagtid. Får jeg sove skikkelig på natten hadde jeg håpet at det kunne hjelpe meg på dagen, men det nytter ikke hvis seroquelen henger i neste dag. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Jeg tenker på å prøve seroquel selv siden jeg er så trett på dagtid. Får jeg sove skikkelig på natten hadde jeg håpet at det kunne hjelpe meg på dagen, men det nytter ikke hvis seroquelen henger i neste dag. Nei nytter jo ikke da Jeg må ihvertfall gjøre noe drastisk. Men er ikke sikkert du blir trett av dem om dagen da, det vet du ikke før du har prøvd. Det er jo individuelt. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Nei nytter jo ikke da Jeg må ihvertfall gjøre noe drastisk. Men er ikke sikkert du blir trett av dem om dagen da, det vet du ikke før du har prøvd. Det er jo individuelt. Jeg føler også for å gjøre noe drastisk nå, men prøv å ikke gjør det. Du kan lett få tilbakefall. Har du behandler som du kan diskutere det med? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Jeg føler også for å gjøre noe drastisk nå, men prøv å ikke gjør det. Du kan lett få tilbakefall. Har du behandler som du kan diskutere det med? Må bare gjøre noe, minsker litt på dosen iallefall. Har ikke behandler enda her, har flyttet og blitt overført. Ikke så mye tro på at de har løsninger heller uansett. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Jeg føler også for å gjøre noe drastisk nå, men prøv å ikke gjør det. Du kan lett få tilbakefall. Har du behandler som du kan diskutere det med? Hva skal du gjøre da? Har du behanlder som kan hjelpe deg? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Hva skal du gjøre da? Har du behanlder som kan hjelpe deg? Vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler ikke fastlegen min vet så mye om medisinene når jeg må blande flere typer. Savner det å ha psykiateren til å diskutere medisinene med. Medisineringen burde vel også hjelpe meg til å sove skikkelig på natten, og å holde meg våken på dagen. NHD mener at jeg ikke bør være så opptatt av medisineringen, men det er vanskelig å la være når jeg ikke føler meg bra. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Må bare gjøre noe, minsker litt på dosen iallefall. Har ikke behandler enda her, har flyttet og blitt overført. Ikke så mye tro på at de har løsninger heller uansett. Jeg har også minsket litt på dosen på egenhånd. Men jeg har alltid vært forsiktig og tatt og redusert litt om gangen. Øket igjen hvis jeg blir dårligere. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Vet ikke hva jeg skal gjøre. Føler ikke fastlegen min vet så mye om medisinene når jeg må blande flere typer. Savner det å ha psykiateren til å diskutere medisinene med. Medisineringen burde vel også hjelpe meg til å sove skikkelig på natten, og å holde meg våken på dagen. NHD mener at jeg ikke bør være så opptatt av medisineringen, men det er vanskelig å la være når jeg ikke føler meg bra. Klart du må være opptatt av medisineringen, spesielt når du ikke får sove. Det finnes jo medikamenter for søvn du kan ta, synd du bare har en lege som ikke har peiling. Det er vanskelig å slite når en hele tiden må styre alt selv, men det er jo bare slik. Ingen har peiling på hva som er rett eller galt. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har også minsket litt på dosen på egenhånd. Men jeg har alltid vært forsiktig og tatt og redusert litt om gangen. Øket igjen hvis jeg blir dårligere. Det skal jeg gjøre og. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Klart du må være opptatt av medisineringen, spesielt når du ikke får sove. Det finnes jo medikamenter for søvn du kan ta, synd du bare har en lege som ikke har peiling. Det er vanskelig å slite når en hele tiden må styre alt selv, men det er jo bare slik. Ingen har peiling på hva som er rett eller galt. Gikk på sovemedisiner for et års tid siden, men var likevel like trett på dagtid. Vet ikke om de hang igjen neste dag. Begynte med sovetabletter nå igjen pga at jeg ble så skuffet over at de ikke fant ut hvorfor jeg er så trett på dagen. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Gikk på sovemedisiner for et års tid siden, men var likevel like trett på dagtid. Vet ikke om de hang igjen neste dag. Begynte med sovetabletter nå igjen pga at jeg ble så skuffet over at de ikke fant ut hvorfor jeg er så trett på dagen. Er jo forferdelig å være trøtt og dorsk, håper du kommer deg nå da som du har noe å sove på. Eller er du like trøtt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.