Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Er jo forferdelig å være trøtt og dorsk, håper du kommer deg nå da som du har noe å sove på. Eller er du like trøtt? Har ikke prøvd så lenge enda, men foreløpig er jeg like trett. På dagtid kan jeg sovne alle plasser, men når jeg går å legger meg ligger jeg bare å vrir meg. Så det har uansett vært litt godt å ta sovemedisin, for jeg slipper å ligge å vri meg når jeg legger meg nå. 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Det kan være begge deler. Har du sett over kostholdet ditt? Spiser du mat som gjør deg trett? Er du i aktivitet? Sover/hviler du mye? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Har ikke prøvd så lenge enda, men foreløpig er jeg like trett. På dagtid kan jeg sovne alle plasser, men når jeg går å legger meg ligger jeg bare å vrir meg. Så det har uansett vært litt godt å ta sovemedisin, for jeg slipper å ligge å vri meg når jeg legger meg nå. Så slitsomt. Må jo være en grunn for at du sovner alle plasser. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Det kan være begge deler. Har du sett over kostholdet ditt? Spiser du mat som gjør deg trett? Er du i aktivitet? Sover/hviler du mye? Er jo ganske inaktiv nå og spiser ikke sunt. Men det må være medisinene, for når jeg ikke tar medisiner er jeg tynnere og spiser sunnere. Men skal minske på medisinene nå, kanskje det hjelper. Håper virkelig. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Er jo ganske inaktiv nå og spiser ikke sunt. Men det må være medisinene, for når jeg ikke tar medisiner er jeg tynnere og spiser sunnere. Men skal minske på medisinene nå, kanskje det hjelper. Håper virkelig. Bruker du andre medisiner enn seroquel? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Bruker du andre medisiner enn seroquel? Bruker solian, som jeg nå vil ta 100 mg av istedenfor 150 mg. Har styrt det og selv en stund så det går fint. Liker ikke den medisinen mer og kommer til å slutte helt snart. 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Er jo ganske inaktiv nå og spiser ikke sunt. Men det må være medisinene, for når jeg ikke tar medisiner er jeg tynnere og spiser sunnere. Men skal minske på medisinene nå, kanskje det hjelper. Håper virkelig. Mye hvile og søvn gjør deg trettere. Lite aktivitet gjør deg trettere. Usunn mat med mye sukker og mange raske karbohydrater gjør deg trettere. Jeg synes du skal tenke litt på de du bor sammen med og forsøke andre løsninger på dette problemet før du begynner å tenke i retning av å endre på medisiner. Og skal du endre på medisiner så gjør det i samråd med din lege. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Mye hvile og søvn gjør deg trettere. Lite aktivitet gjør deg trettere. Usunn mat med mye sukker og mange raske karbohydrater gjør deg trettere. Jeg synes du skal tenke litt på de du bor sammen med og forsøke andre løsninger på dette problemet før du begynner å tenke i retning av å endre på medisiner. Og skal du endre på medisiner så gjør det i samråd med din lege. Har for øyeblikket ikke lege. Og jeg tenker faktisk på de som bor med meg, ikke gøy for dem at jeg er så inaktiv. Bare vet at dette skyldes medisiner, sover jo til langt på dag og ikke legger jeg meg sent heller. Her må noe gjøres. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Bruker solian, som jeg nå vil ta 100 mg av istedenfor 150 mg. Har styrt det og selv en stund så det går fint. Liker ikke den medisinen mer og kommer til å slutte helt snart. Vet ikke så mye om solian, men seroquel blir du jo trett av. Legger lettere på seg, og hvis den sitter i kroppen neste dag så er det vel stor sjanse for at den er synderen. Men vær forsiktig når du reduserer, og få tak i en behandler som kan følge deg opp. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Vet ikke så mye om solian, men seroquel blir du jo trett av. Legger lettere på seg, og hvis den sitter i kroppen neste dag så er det vel stor sjanse for at den er synderen. Men vær forsiktig når du reduserer, og få tak i en behandler som kan følge deg opp. Er veldig innstilt på å trappe ned nå og slutte, medisinene ødelegger meg. Det ser jeg veldig klart nå, så dette skal gå bra. Jeg skal ha meg selv tilbake, dette er ikke meg. På ingen måte er det meg. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Er veldig innstilt på å trappe ned nå og slutte, medisinene ødelegger meg. Det ser jeg veldig klart nå, så dette skal gå bra. Jeg skal ha meg selv tilbake, dette er ikke meg. På ingen måte er det meg. Lykke til, men du trenger bare å redusere litt på en av de over lengre tid for å kunne finne ut hvilke som gjør deg dårlig. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Lykke til, men du trenger bare å redusere litt på en av de over lengre tid for å kunne finne ut hvilke som gjør deg dårlig. Har stått på dem over lengre tid og ser at de gjør meg dårlig dessverre. Har fått nok av zombie tilværelsen nå. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Har stått på dem over lengre tid og ser at de gjør meg dårlig dessverre. Har fått nok av zombie tilværelsen nå. Men har du gått på de så lenge, så klarer du litt til. Ta det med ro med nedtrapping så slipper du kanskje å få tilbakefall. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Men har du gått på de så lenge, så klarer du litt til. Ta det med ro med nedtrapping så slipper du kanskje å få tilbakefall. Er som jeg fikk en oppvåkning og noe inni meg sier "slutt slutt slutt, da får du det mye bedre". Velger å tro det :-) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Er som jeg fikk en oppvåkning og noe inni meg sier "slutt slutt slutt, da får du det mye bedre". Velger å tro det :-) Tro ikke på den. Du vil ha mye større sjanse for å lykkes hvis du tar litt om gangen. Du vil vel ikke ha tilbakefall av sykdommen heller? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Tro ikke på den. Du vil ha mye større sjanse for å lykkes hvis du tar litt om gangen. Du vil vel ikke ha tilbakefall av sykdommen heller? Det vil jeg ikke og kutter ikke tvert heller, litt og litt og alle cellene i kroppen min jubler :-) Kroppen min vil dette, og kroppens signaler skal en ta på alvor. Den vil ikke ha mer gift nå. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Det vil jeg ikke og kutter ikke tvert heller, litt og litt og alle cellene i kroppen min jubler :-) Kroppen min vil dette, og kroppens signaler skal en ta på alvor. Den vil ikke ha mer gift nå. Håper du lykkes, men prøv å få tak i en ny behandler som kan følge deg opp når du reduserer. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 28. juni 2012 Skrevet 28. juni 2012 Håper du lykkes, men prøv å få tak i en ny behandler som kan følge deg opp når du reduserer. Takk :-) Får nok hjelp fra andre hold jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.