Gå til innhold

NHD

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Hvorfor svarte du meg ikke? Har gått å grublet på det. Er det på grunn av at jeg har vært så masete?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs.Q
Skrevet

Han liker ikke masete folk eller folk som sier ting flere ganger, derfor svarer han ikke deg.

Gjest bølger
Skrevet

Han liker ikke masete folk eller folk som sier ting flere ganger, derfor svarer han ikke deg.

Det er det jeg er redd for. Bestemmer meg for at dette skal være siste spørsmål, men så kommer det opp flere og jeg klarer hvis ikke å la være å spør. Takler dårlig å ikke få svar så jeg bør kanskje kutte ut forumet, men det klarer jeg hvis heller ikke.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er det jeg er redd for. Bestemmer meg for at dette skal være siste spørsmål, men så kommer det opp flere og jeg klarer hvis ikke å la være å spør. Takler dårlig å ikke få svar så jeg bør kanskje kutte ut forumet, men det klarer jeg hvis heller ikke.

Klarer ikke jeg heller selv om jeg bestemmer meg ofte for det, men en må venne seg til å ikke få svar fra han ;)

Gjest bølger
Skrevet

Klarer ikke jeg heller selv om jeg bestemmer meg ofte for det, men en må venne seg til å ikke få svar fra han ;)

Ja, vi må det, men jeg forklarte så mye i innlegget som jeg ikke ville skrevet på forumet hvis jeg visste at jeg ikke fikk svar.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ja, vi må det, men jeg forklarte så mye i innlegget som jeg ikke ville skrevet på forumet hvis jeg visste at jeg ikke fikk svar.

Sånn er det bare, men håper du får svar :)

Gjest bølger
Skrevet

Sånn er det bare, men håper du får svar :)

Håper jeg også, men jeg burde hatt bedre kontroll over bruken av forumet. For det er mye nyttig jeg har lært her, og jeg har også fått mye støtte når det er på det svarteste.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Håper jeg også, men jeg burde hatt bedre kontroll over bruken av forumet. For det er mye nyttig jeg har lært her, og jeg har også fått mye støtte når det er på det svarteste.

Synes ikke du spammer iallefall, du må ikke ha dårlig samvittighet eller noe pga det du har skrevet her. Du har ikke skrevet noe galt.

Gjest bølger
Skrevet

Synes ikke du spammer iallefall, du må ikke ha dårlig samvittighet eller noe pga det du har skrevet her. Du har ikke skrevet noe galt.

Er bare til tider veldig masete

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Er bare til tider veldig masete

Det er jeg og, og vil helst de skal slette alt. Liker ikke å mase.

Gjest bølger
Skrevet

Det er jeg og, og vil helst de skal slette alt. Liker ikke å mase.

Liker heller ikke å mase, men nå må jeg gå og legge meg for sovetabletten begynner å virke. Har bare lett for å sitte oppe litt til i tilfelle NHD svarer meg. Gått og ventet i hele dag. Blir sprø av meg selv. Men god natt. Nå kryper jeg til køys.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Liker heller ikke å mase, men nå må jeg gå og legge meg for sovetabletten begynner å virke. Har bare lett for å sitte oppe litt til i tilfelle NHD svarer meg. Gått og ventet i hele dag. Blir sprø av meg selv. Men god natt. Nå kryper jeg til køys.

Håper du får se svar i morgen da :) God natt til deg.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Takler dårlig å ikke få svar ''

Jeg hadde forstått deg hvis du aldri fikk svar, men ser du ikke har noen grunn til å klage. Det er ikke mer enn 5 dager siden du fikk 3 svar på samme dag og den dagen ga Nhd 6 svar til sammen. Halvparten av svarene var altså til deg, slik at du har ikke noen grunn til å ta manglende svar nå personlig :-)

Gjest bølger
Skrevet

''Takler dårlig å ikke få svar ''

Jeg hadde forstått deg hvis du aldri fikk svar, men ser du ikke har noen grunn til å klage. Det er ikke mer enn 5 dager siden du fikk 3 svar på samme dag og den dagen ga Nhd 6 svar til sammen. Halvparten av svarene var altså til deg, slik at du har ikke noen grunn til å ta manglende svar nå personlig :-)

Jeg vet at jeg har fått mange svar og ikke har grunn til å klage, men jeg klager ikke. Har bare problemer med å takle det, og det er noe som jeg sliter med. Det er vel en dårlig måte jeg takler det på når jeg går innpå forumet hele dagen for å se om jeg har fått svar. Når jeg ser han har vært innpå og svart noen uten at jeg har fått svar blir jeg deprimert. Tenker han er lei av meg, lurer på hva galt jeg har spurt om. Kan ikke for at jeg reagerer slik. Det er ikke klage, men en psyk måte og reagere på.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg vet at jeg har fått mange svar og ikke har grunn til å klage, men jeg klager ikke. Har bare problemer med å takle det, og det er noe som jeg sliter med. Det er vel en dårlig måte jeg takler det på når jeg går innpå forumet hele dagen for å se om jeg har fått svar. Når jeg ser han har vært innpå og svart noen uten at jeg har fått svar blir jeg deprimert. Tenker han er lei av meg, lurer på hva galt jeg har spurt om. Kan ikke for at jeg reagerer slik. Det er ikke klage, men en psyk måte og reagere på.

Ok, jeg ville nå bare fotelle deg at du ikke trenger å ta det personlig, da svarene helst skal fordeles jevnt på flere personer . Mente altså bare og gi deg litt trøst :-)

Og så tror jeg det er viktig og tenke på at her kan det være en del innom som lett seg frem til forumet for første gang, eller andre dolere som spør en skjelden gang og da er det litt leit om disse blir oversett til fordel for de kjente nickene som får mange røde prikker pr. uke. Han skal ta hensyn til flere, så ikke ta det personlig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...