Gå til innhold

Å psyke seg ned.

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Det kan være vanskelig,men det hender alt for ofte at jeg psyker meg ned selv.Det eneste som hjelper for meg er 5+ timer sovn,medisiner og mat.

Jeg er ofte "trist som faen",så jeg gidder ikke å lese boka ril Ari fior å finne ut det jeg vet fra før.

Om jeg skulle ha blitt mobbet fra 5-9 klasse så er jo det bare 5 av 54 år.

Sikkert mange som har det mye verre enn meg.Det er viktig å slutte med navlebeskuelse,og tro at det bare er jeg som har eller har hatt det vondt.Bare det å være født i Norge er jo helt supert.

Skal forsøke å få tak i noen bøker om coaching,selvfølelse og mestring.

Jeg har gått ned ca 15 kg bare pga tap av tenner og mindre salt.Spiser så lite brød,poteter og pasta at jeg nok må tror på lavkarbo.Jeg spiser bare 2-3 måltider per dag og jeg rører meg nok for lite.

På tide å fikse moped,ta med matpakke,drikke og en bok å ta en badetur til bygdens populære tjern.Er så heldig å ha flere fine ferskvann er ute i Høland.Slipper både brennmaneter og skarpe blåskjell.

Livet er mye bredre enn jeg trodde.

"Man skal jo få en dag i måra " i følge Prøysen.God trøst i den visa "så man kan gjøre oppatt alle feili fra i går"

Får finne fram noen blanke ark med tegnestifter til.

God sommer i 30 graders skygge!

Videoannonse
Annonse
Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Jeg mente jo at det kan være vanskelig å unngå,men man MÅ om man vil leve!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...