Gjest Why are they feeding me? Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Bruker endel tid/energi for tiden på å rase over "motbydelige" forskjellige mennesker jeg kjenner / vet om er... driver og tenker ut diverse "one-linere" med ekle beskrivelser av dem. Dette har ikke pågått lenge. Det skjedde etter at jeg begynte på en ny medisin (stemningsstabiliserende). Det har vært tendenser til slik tidligere og, korte perioder... men de har vært avløst av depresjon/angst - følelser, mener jeg... Må legges til at jeg har endel sperrer av hva jeg slipper ut av denne gørra... selv om jeg sikkert kan se sint ut for tiden. Faktisk har jeg så mye ekstreme følelser for tiden, at jeg nærmest føler jeg eksploderer! Jeg syns dette føles godt. Da jeg gikk på AD i stedet for SS var jeg ikke sånn i det hele tatt. Da var jeg mer flat og følelsesøls. Hører på mye aggressiv musikk, men det har jeg alltid gjort, bare føler at jeg elsker det enda mer. Jeg har ikke problemer med at jeg bruker vold mot noen, i enhver forstand av voldsbegrepet, håper jeg. Men jeg lurer på om dette er sunt eller skadelig for meg. Min terapeut mener jeg må slippe frem følelsene, spesielt sinnet, siden det har blitt trykket ned over lang tid. Men hva mener dere? 0 Siter
miakami Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 om du nettopp har begynt på stemningsstabiliserende tar det kanskje tid før den virker og er i riktig dose, om aggresjonen skyldes bipolar lidelse. da føles det godt når du blir stabilisert og hodet får roet seg... men vet ikke om dette er grunnen hos deg da 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 om du nettopp har begynt på stemningsstabiliserende tar det kanskje tid før den virker og er i riktig dose, om aggresjonen skyldes bipolar lidelse. da føles det godt når du blir stabilisert og hodet får roet seg... men vet ikke om dette er grunnen hos deg da Tenker ikke at aggresjonen har med sykdom å gjøre, mer med min personlighet som ligger til bunn... Tenker at jeg har fortrengt all denne aggeresjonen med en depresjon. Det er sånn jeg var da jeg var liten! Og det er sånn jeg vet jeg er. 0 Siter
miakami Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Tenker ikke at aggresjonen har med sykdom å gjøre, mer med min personlighet som ligger til bunn... Tenker at jeg har fortrengt all denne aggeresjonen med en depresjon. Det er sånn jeg var da jeg var liten! Og det er sånn jeg vet jeg er. oki )) 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 oki )) Lurte bare på om det var sint å dyrke sinne, aggresjon og hat påd en måten jeg gjør. Jeg maner det frem, for å få styrke, jo! Det er delig, dog, i motsetning til å være nede i kjelleren... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.