Olav Femte Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Skulle disse damene tatt en tur til psykriateren tro ? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Kutt ut mellomrommet foran spørsmålstegnet. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Hei! Det er trist at så mange stiller opp nakne for så mange ulike saker. Det de sier med andre ord er at det ytre er så viktig, hva med det, indre, med holdningene, med verdier som ærlighet, trofasthet, ansvar og sannferdighet. Jeg skulle mye heller sett kalendere med utvalgte sitater fra noen av disse kjendisgruppene, med ord som gjør klokere og ord som får en til å tenke. Sånn kunne de vært bedre forbilder for mennesker i alle aldre, da hadde jeg også kjøpt en kalender. Derfor syns jeg artister som Justin Bieber får ufortjent mye kritikk han har da i vertfall noen verdier han står for. Jeg syns det blir litt for mye ytre ting som blir viktige, derfor er vel hjemmet så viktig i et samfunn som har mistet litt balansen. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Skrevet 29. juni 2012 Kutt ut mellomrommet foran spørsmålstegnet. Å ja; -: ))) dette ;;;;....visste jeg ikke gitt****''''. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Skrevet 29. juni 2012 Hei! Det er trist at så mange stiller opp nakne for så mange ulike saker. Det de sier med andre ord er at det ytre er så viktig, hva med det, indre, med holdningene, med verdier som ærlighet, trofasthet, ansvar og sannferdighet. Jeg skulle mye heller sett kalendere med utvalgte sitater fra noen av disse kjendisgruppene, med ord som gjør klokere og ord som får en til å tenke. Sånn kunne de vært bedre forbilder for mennesker i alle aldre, da hadde jeg også kjøpt en kalender. Derfor syns jeg artister som Justin Bieber får ufortjent mye kritikk han har da i vertfall noen verdier han står for. Jeg syns det blir litt for mye ytre ting som blir viktige, derfor er vel hjemmet så viktig i et samfunn som har mistet litt balansen. Enig med deg. 0 Siter
tonie Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Hei! Det er trist at så mange stiller opp nakne for så mange ulike saker. Det de sier med andre ord er at det ytre er så viktig, hva med det, indre, med holdningene, med verdier som ærlighet, trofasthet, ansvar og sannferdighet. Jeg skulle mye heller sett kalendere med utvalgte sitater fra noen av disse kjendisgruppene, med ord som gjør klokere og ord som får en til å tenke. Sånn kunne de vært bedre forbilder for mennesker i alle aldre, da hadde jeg også kjøpt en kalender. Derfor syns jeg artister som Justin Bieber får ufortjent mye kritikk han har da i vertfall noen verdier han står for. Jeg syns det blir litt for mye ytre ting som blir viktige, derfor er vel hjemmet så viktig i et samfunn som har mistet litt balansen. Når alle kler av seg for å få oppmerksomhet må man etterhvert kle på seg for å få det, så da kan vi vel vente en mottrend om ikke så altfor lenge;) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Når alle kler av seg for å få oppmerksomhet må man etterhvert kle på seg for å få det, så da kan vi vel vente en mottrend om ikke så altfor lenge;) Hei! Ja tenk så hyggelig, bilde av et menneske man ser litt opp til for noe, sitte i godstolen med en kopp kaffe og en bok og bla, si ordene som for denne betyr noe... Da venter vi på noe bedre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.