Gå til innhold

stress hos barnehagebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ja det er forskjell på barnehager det har jeg selv sett/erfart og hørt.

En gang gikk jeg med et mellomrom på ca 15 minutter forbi en barnehage, ved porten stod et lite barn, jeg tror på ikke mer enn et år, og skrek så høyt at det skar ikke bare i ørene, men i hjertet.

Jeg gikk nesten bort til barnet i fortvilelse sa jeg skulle ordne denne saken og ringte så til min datters barnehage og fortalte om barnet som hang på porten og skrek og ikke en voksen å se.

De så alvorlig på saken og ringte den respektive barnehagen og det kom da en voksen og hentet barnet. Jeg var lei meg for jeg følte syns på den lille, og i min datters barnehage sa de at slikt bare ikke skal skje. Jeg så også øynene til den lille, fulle av blanke tårer, og fingrene var røde fordi de grep hardt om nettingen og snørr rant og det var ganske så trist.

Får helt tårer i øynene av det du skriver. Og er utrolig takknemlig for den barnehagen lille snuppa går i. Hvor de voksne ser henne og de andre barna og alle som vil, kan krype opp på et fang og få den trøsten de ønsker, eller bare litt kos.

Var en på jobb som skulle hente sin toåring i barnehagen her om dagen... Ingen som fant henne. For hun hadde krøpet ut gjennom et hull i gjerdet, slik de store barna pleier å gjøre.... Skummelt.

Håper du hadde en fin tur på fjellet. :-)

Det hender jeg tenker på deg sånn utenom doktoronline og saker som blir diskutert her inne.

Som for eksempel tenker jeg på deg og salamanderne. Like ved barneskolen jeg gikk på, var det ei lita tjønn med salamndere. Jeg var ofte der. Så utrolig nok, bestemte kommunen seg for å tette igjen tjønna. En skam.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

18

• bustebeisa

5

• laban

4

• Mandolaika

4

Mest aktive i denne tråden

Madelenemie
Skrevet

Får helt tårer i øynene av det du skriver. Og er utrolig takknemlig for den barnehagen lille snuppa går i. Hvor de voksne ser henne og de andre barna og alle som vil, kan krype opp på et fang og få den trøsten de ønsker, eller bare litt kos.

Var en på jobb som skulle hente sin toåring i barnehagen her om dagen... Ingen som fant henne. For hun hadde krøpet ut gjennom et hull i gjerdet, slik de store barna pleier å gjøre.... Skummelt.

Håper du hadde en fin tur på fjellet. :-)

Det hender jeg tenker på deg sånn utenom doktoronline og saker som blir diskutert her inne.

Som for eksempel tenker jeg på deg og salamanderne. Like ved barneskolen jeg gikk på, var det ei lita tjønn med salamndere. Jeg var ofte der. Så utrolig nok, bestemte kommunen seg for å tette igjen tjønna. En skam.

Hei!

Ja de var flinke i min datters barnehage også.

Andre grunner til at hun måtte slutte, men de gjorde mye og det meste bra, selv om samarbeidet ble vanskelig, mens jeg klarer se objektivt på den saken, la barnehagen inn mye følelser i den saken, sånt som jeg syns var vanskelig å forstå, men min mann, han forstod seg på det, det er jo bare sånn det er sa han. Så tenkte jeg "vel da er det sånn", men det er jo ikke alltid man rasjonelt klarer å forstå det likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...