Gjest har desverre søvnproblemer Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Har gått på Vallergan en stund pga. vedvarende søvnproblemer. Frem til nylig var jeg veldig fornøyd, selv om jeg stadig måtte øke dosen, i samråd med fastlegen. Har stått på 5 vallergan ganske lenge, og var veldig fornøyd. Sov godt hver natt, hele natten. Men, plutselig nå i det siste...har jeg begynt å få en hangover fra helvete. Helt i koma dagen derpå, og relativt ubrukelig. Tungsindig blir jeg og. Hvordan kan dette ha seg...at dette medikamentet som jeg var SÅ fornøyd med, plutselig ikke kan brukes lenger. Har gått over til Imovane, men disse våkner jeg gjerne av etter 5-6 timer, og da blir det ingen god dag, da heller. Noen med erfaringer her? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Ved bruk av Vallergan som sovemiddel skal en legge inn 4-5 dager pause hver 3.-4 . uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.