Gjest bedrag Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Jeg har det siste halve året lagt meg i 20-21-tiden fordi jeg rett og slett ikke orker å være oppe så mye lengre. Tar Imovane hver kveld, så jeg "styrer" det mye selv. Står som regel opp i 8-9-tiden om morgenen. Prøver å ha et normalt liv, holde hus og hjem i orden, går turer og jobber etter evne, men jeg gleder meg hver eneste dag til å kunne legge meg om kvelden. Jeg har en litt vanskelig livssituasjon som nok vil vare i flere år ... men kan du komme med en "vurdering" hvorvidt jeg gjør noe galt med å sove så mye som jeg gjør? Jeg føler at det er en måte å overleve mens jeg venter på bedre tider. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Vanlig det der. Sove bort dårlige tider, vente på bedre. Er du fornøyd med det? Eller kunne ting vært bedre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. juni 2012 Skrevet 29. juni 2012 Jeg kan ikke se noe "ugreit" i dette. I tillegg er det jo ditt valg. 0 Siter
Gjest bedrag Skrevet 30. juni 2012 Skrevet 30. juni 2012 Jeg kan ikke se noe "ugreit" i dette. I tillegg er det jo ditt valg. Takk for svar. Og du har selvsagt rett, det er jo mitt valg. Men jeg skulle ønske jeg klarte gjøre noe annet. 0 Siter
Gjest bedrag Skrevet 30. juni 2012 Skrevet 30. juni 2012 Vanlig det der. Sove bort dårlige tider, vente på bedre. Er du fornøyd med det? Eller kunne ting vært bedre? Jeg skulle ønske det ikke var slik. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å endre noe. Sliter mye med selvmordstanker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.