Gjest sssssssssssssssssss Skrevet 30. juni 2012 Skrevet 30. juni 2012 er det noen som har opplevd forbedring av negative symptomer? hvor lenge tok det til negative symptomer forbedret seg? 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 30. juni 2012 Skrevet 30. juni 2012 Jeg har brukt mange typer antipsykotika, inkludert Seroquel... jeg kan ikke huske at noe av det som kanskje kan oppfattes som negative symptomer på meg har blitt bedret... ikke over lang tid, engang. Men så er jeg heller ikke sikker på om det faktisk er negative symptomer. Det kan også være tegn på depresjon. 0 Siter
Gjest Sassssssssssssssss Skrevet 30. juni 2012 Skrevet 30. juni 2012 Jeg har brukt mange typer antipsykotika, inkludert Seroquel... jeg kan ikke huske at noe av det som kanskje kan oppfattes som negative symptomer på meg har blitt bedret... ikke over lang tid, engang. Men så er jeg heller ikke sikker på om det faktisk er negative symptomer. Det kan også være tegn på depresjon. Er det andre som ikke har opplevd bedring i negative symptomer på seroquel?! 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Er det andre som ikke har opplevd bedring i negative symptomer på seroquel?! Sikkert. Sikkert noen som har opplevd bedring, og. Hva betyr det for deg? Det funker ikke likt. 0 Siter
Gjest sssssssssssssss Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Sikkert. Sikkert noen som har opplevd bedring, og. Hva betyr det for deg? Det funker ikke likt. jeg lurer på de som opplevde forbedring,hvor lenge tok det ? jeg selv har gått på seroquel i 6 uker uten forbedring i negative . 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 jeg lurer på de som opplevde forbedring,hvor lenge tok det ? jeg selv har gått på seroquel i 6 uker uten forbedring i negative . Trur det kan ta sabla lang tid på negative, om de i det hele tatt kommer. Piller virker mye bedre på positive. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.