Gå til innhold

behandler seroquel negative symptoer?

Anbefalte innlegg

Gjest sssssssssssssssssss
Skrevet

er det noen som har opplevd forbedring av negative symptomer?

hvor lenge tok det til negative symptomer forbedret seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

Jeg har brukt mange typer antipsykotika, inkludert Seroquel... jeg kan ikke huske at noe av det som kanskje kan oppfattes som negative symptomer på meg har blitt bedret... ikke over lang tid, engang. Men så er jeg heller ikke sikker på om det faktisk er negative symptomer. Det kan også være tegn på depresjon.

Gjest Sassssssssssssssss
Skrevet

Jeg har brukt mange typer antipsykotika, inkludert Seroquel... jeg kan ikke huske at noe av det som kanskje kan oppfattes som negative symptomer på meg har blitt bedret... ikke over lang tid, engang. Men så er jeg heller ikke sikker på om det faktisk er negative symptomer. Det kan også være tegn på depresjon.

Er det andre som ikke har opplevd bedring i negative symptomer på seroquel?!

Skrevet

Er det andre som ikke har opplevd bedring i negative symptomer på seroquel?!

Sikkert. Sikkert noen som har opplevd bedring, og. Hva betyr det for deg? Det funker ikke likt.

Gjest sssssssssssssss
Skrevet

Sikkert. Sikkert noen som har opplevd bedring, og. Hva betyr det for deg? Det funker ikke likt.

jeg lurer på de som opplevde forbedring,hvor lenge tok det ?

jeg selv har gått på seroquel i 6 uker uten forbedring i negative .

Skrevet

jeg lurer på de som opplevde forbedring,hvor lenge tok det ?

jeg selv har gått på seroquel i 6 uker uten forbedring i negative .

Trur det kan ta sabla lang tid på negative, om de i det hele tatt kommer. Piller virker mye bedre på positive.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...