Gå til innhold

Sint på verden

Anbefalte innlegg

Gjest bedrag
Skrevet

Nå har jeg slitt med så mye i så mange år at jeg kjenner meg sint og irritert på alt og alle. Har nettopp hatt opphold på psykiatrisk avdeling uten at det hjalp nevneverdig. Og jeg er ikke psykotisk eller noe annet innen diagnosespekteret. Prøver på alle vis å tenke positivt og gjøre positive ting. Det funker bare ikke. Får lyst til å gjøre opprør på et eller annet vis, men det ligger bare ikke for meg. Det blir til at selvmordstankene kommer mer og mer tilbake. Det er rett og slett et drittliv jeg har fått!! :( Faen, faen, faen!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

Sitat fra Stargate (MGM-film):

''Do you believe that you can _change_ your destiny?''

;-)

Skrevet

Det finnes utallige grunner til å være sint på denne verden.

Gjest bedrag
Skrevet

Det finnes utallige grunner til å være sint på denne verden.

Ja, det er mange grunner til det. Men i bunn og grunn er vi jo alle små enslige sjeler, eller?

Gjest bedrag
Skrevet

Sitat fra Stargate (MGM-film):

''Do you believe that you can _change_ your destiny?''

;-)

Jeg trodde det. Nå tror jeg at det var feil.

Skrevet

Merket du at noe ble slettet her, eller er det bare meg?

Skrevet

Det er vanlig det, tror jeg.

Men det er en ond tro.

Gjest bedrag
Skrevet

Merket du at noe ble slettet her, eller er det bare meg?

Det ble nok det ja.

Gjest bedrag
Skrevet

Det er vanlig det, tror jeg.

Men det er en ond tro.

Ond tro ja. Men når det ser ut til at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til så vet jeg ikke hva annet jeg kan tro.

Skrevet

Ond tro ja. Men når det ser ut til at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til så vet jeg ikke hva annet jeg kan tro.

Hvis ting er slik at du ikke har noen innvirkningskraft, så kan det umulig skade å prøve...

Gjest bedrag
Skrevet

Hvis ting er slik at du ikke har noen innvirkningskraft, så kan det umulig skade å prøve...

Prøve hva tenker du på?

Skrevet

Prøve hva tenker du på?

Tenker ikke på noenting, jeg aner jo ikke hva som hindrer deg i å nå målene dine... jeg bare tenker veldig generelt. Det stod jo ikke så mye "konkret" i innlegget ditt, så...

Gjest bedrag
Skrevet

Tenker ikke på noenting, jeg aner jo ikke hva som hindrer deg i å nå målene dine... jeg bare tenker veldig generelt. Det stod jo ikke så mye "konkret" i innlegget ditt, så...

Det er sant. Det er ikke snakk om å nå noen mål egentlig. Jeg har nådd de aller fleste mål jeg har satt meg. Jeg klarer bare ikke ha et stabilt godt liv. Det skjer mye rundt meg som jeg ikke styrer selv. Jeg føler at verden jobber mot meg. Jeg føler at en av mine nærmeste blir manipulert til å hate meg. Det er kanskje det verste. Og hva gjør man med sånt?

Skrevet

Det er sant. Det er ikke snakk om å nå noen mål egentlig. Jeg har nådd de aller fleste mål jeg har satt meg. Jeg klarer bare ikke ha et stabilt godt liv. Det skjer mye rundt meg som jeg ikke styrer selv. Jeg føler at verden jobber mot meg. Jeg føler at en av mine nærmeste blir manipulert til å hate meg. Det er kanskje det verste. Og hva gjør man med sånt?

Det er ikke alt man kan forandre, men man kan forandre hvordan man forholder seg til forskjellige ting da... bare for å tenke generelt igjen ;)

Hørtes ille ut at noen skulle manipulere dine nærmeste til å hate deg!

Gjest bedrag
Skrevet

Det er ikke alt man kan forandre, men man kan forandre hvordan man forholder seg til forskjellige ting da... bare for å tenke generelt igjen ;)

Hørtes ille ut at noen skulle manipulere dine nærmeste til å hate deg!

Det er ille. Og jeg har klarer ikke gjøre noe med det. Er nok blitt veldig deprimert etter hvert og ser ikke meningen med å leve når det føles mest vondt.

Jeg har levd i et forhold med en respektert partner som er veldig god til å uttrykke seg og får alle til å tro at det han sier og gjør er det rette. Jeg opplever at jeg blir bare mer og mer sur og bitter på verden som lar seg bedra på den måten. På den annen side hadde det vært fint om jeg lot meg bedra på samme måte, men det er jo bare en illusjon og da "virker det ikke".

Skrevet

Det er ille. Og jeg har klarer ikke gjøre noe med det. Er nok blitt veldig deprimert etter hvert og ser ikke meningen med å leve når det føles mest vondt.

Jeg har levd i et forhold med en respektert partner som er veldig god til å uttrykke seg og får alle til å tro at det han sier og gjør er det rette. Jeg opplever at jeg blir bare mer og mer sur og bitter på verden som lar seg bedra på den måten. På den annen side hadde det vært fint om jeg lot meg bedra på samme måte, men det er jo bare en illusjon og da "virker det ikke".

Høres ikke helt bra ut, å leve med denne partneren din...

Gjest bedrag
Skrevet

Høres ikke helt bra ut, å leve med denne partneren din...

nei, derfor gjør jeg ikke det mer. det er faktisk mange år siden, men vi hadde barn sammen.

Skrevet

nei, derfor gjør jeg ikke det mer. det er faktisk mange år siden, men vi hadde barn sammen.

Beklager, leste litt fort. Er litt trøtt i dag.

Skrevet

Beklager, leste litt fort. Er litt trøtt i dag.

Skrevet

Ja, det er mange grunner til det. Men i bunn og grunn er vi jo alle små enslige sjeler, eller?

Så du Contact i går? Den filmen gir i hvert fall meg håp. I hovedrollen er Jodie Foster, en fantastisk dyktig skuespiller synes jeg. Filmen er basert på boken Contact skrevet av Carl Sagan. Boken er enda bedre enn filmen, men filmatiseringen er selvfølgelig spektakulær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...