Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Nå er det noe som skjer rundt meg. Igjen, men sterkere. Føler det rakner helt. Folk begynner å trekke seg unna, det er ikke bra - da blir jeg paranoid. Når en varebil parkerte utenfor like ved her tenkte jeg den var full av kommandosoldater, som skulle ta meg. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Du har nærmest spammet ned doktoronline den siste uken. En god del av innleggene dine har, som du vet, blitt slettet. Som følge av dette, bes du nå om å starte maks EN tråd på forum for psykiatri daglig. Hvis du ikke respekterer dette, så vil dine innlegg bli slettet. Du bes også om å vise moderasjon mht antall posteringer på de andre fora. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Du har nærmest spammet ned doktoronline den siste uken. En god del av innleggene dine har, som du vet, blitt slettet. Som følge av dette, bes du nå om å starte maks EN tråd på forum for psykiatri daglig. Hvis du ikke respekterer dette, så vil dine innlegg bli slettet. Du bes også om å vise moderasjon mht antall posteringer på de andre fora. Greit nok. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Altså dette er mer en fantasi enn en vrangforestilling, altså... gikk veldig fort vekk, dette. Nå har jeg det fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.