Gjest Paranoide tanker? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Er det paranoide tanker når en tror at noen vil komme å drepe hele familien om natta? 0 Siter
Gjest bedrag Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Ikke dersom det virkelig er noen som truer med det ... 0 Siter
Gjest Paranoide tanker? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Ikke dersom det virkelig er noen som truer med det ... Var bare jeg som fikk det for meg og ble ganske redd, men hørte ikke sammen med virkeligheten. 0 Siter
Gjest bedrag Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Var bare jeg som fikk det for meg og ble ganske redd, men hørte ikke sammen med virkeligheten. Det var jo bra da ;P 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Det var jo bra da ;P Hva er verst, av å være paranoid, eller å bli forfulgt? :-P Hehe... 0 Siter
Gjest Paranoide tanker? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Det var jo bra da ;P Veldig bra :-) Men lurte på om jeg var paranoid eller om det var angst som tok over. Tror ikke det samme i dag, var kun i natt. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Veldig bra :-) Men lurte på om jeg var paranoid eller om det var angst som tok over. Tror ikke det samme i dag, var kun i natt. Tenk deg angst-tanker og paranide tanker som et kontinuum, der paranoide tanker er verst. Det er en glidende overgang... Sier ikke at _angst_ som lidelse og "kroppstilstand" er noe bedre enn paranoide tanker, snakker kun om tankeinnhold nå! ;-) Små doser antipsykotika kan virke mot dette, enten det glir langt nok over i paranoide tanker eller ikke... 0 Siter
Gjest Paranoide tanker? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Tenk deg angst-tanker og paranide tanker som et kontinuum, der paranoide tanker er verst. Det er en glidende overgang... Sier ikke at _angst_ som lidelse og "kroppstilstand" er noe bedre enn paranoide tanker, snakker kun om tankeinnhold nå! ;-) Små doser antipsykotika kan virke mot dette, enten det glir langt nok over i paranoide tanker eller ikke... Så lenge det kun er om natta så kan jeg nok leve med det. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Så lenge det kun er om natta så kan jeg nok leve med det. Ah, du har ikke angst ellers? Kan ha vært en ekstra stressende periode elns, da, kanskje... 0 Siter
Gjest Paranoide tanker? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Ah, du har ikke angst ellers? Kan ha vært en ekstra stressende periode elns, da, kanskje... Ikke angst om dagen nei Sikkert bare stress tanker da. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Ikke angst om dagen nei Sikkert bare stress tanker da. Stress ligger til grunn for mye rart, det. Men hvis det kommer igjen, ville jeg gått til fastlegen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.