Gå til innhold

Hva er dette?

Gjest Paranoide tanker?

Anbefalte innlegg

Gjest Paranoide tanker?
Skrevet

Er det paranoide tanker når en tror at noen vil komme å drepe hele familien om natta?

Videoannonse
Annonse
Gjest bedrag
Skrevet

Ikke dersom det virkelig er noen som truer med det ...

Gjest Paranoide tanker?
Skrevet

Ikke dersom det virkelig er noen som truer med det ...

Var bare jeg som fikk det for meg og ble ganske redd, men hørte ikke sammen med virkeligheten.

Gjest bedrag
Skrevet

Var bare jeg som fikk det for meg og ble ganske redd, men hørte ikke sammen med virkeligheten.

Det var jo bra da ;P

Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

Det var jo bra da ;P

Hva er verst, av å være paranoid, eller å bli forfulgt? :-P

Hehe...

Gjest Paranoide tanker?
Skrevet

Det var jo bra da ;P

Veldig bra :-)

Men lurte på om jeg var paranoid eller om det var angst som tok over. Tror ikke det samme i dag, var kun i natt.

Skrevet

Veldig bra :-)

Men lurte på om jeg var paranoid eller om det var angst som tok over. Tror ikke det samme i dag, var kun i natt.

Tenk deg angst-tanker og paranide tanker som et kontinuum, der paranoide tanker er verst. Det er en glidende overgang...

Sier ikke at _angst_ som lidelse og "kroppstilstand" er noe bedre enn paranoide tanker, snakker kun om tankeinnhold nå! ;-)

Små doser antipsykotika kan virke mot dette, enten det glir langt nok over i paranoide tanker eller ikke...

Gjest Paranoide tanker?
Skrevet

Tenk deg angst-tanker og paranide tanker som et kontinuum, der paranoide tanker er verst. Det er en glidende overgang...

Sier ikke at _angst_ som lidelse og "kroppstilstand" er noe bedre enn paranoide tanker, snakker kun om tankeinnhold nå! ;-)

Små doser antipsykotika kan virke mot dette, enten det glir langt nok over i paranoide tanker eller ikke...

Så lenge det kun er om natta så kan jeg nok leve med det.

Skrevet

Så lenge det kun er om natta så kan jeg nok leve med det.

Ah, du har ikke angst ellers?

Kan ha vært en ekstra stressende periode elns, da, kanskje...

Gjest Paranoide tanker?
Skrevet

Ah, du har ikke angst ellers?

Kan ha vært en ekstra stressende periode elns, da, kanskje...

Ikke angst om dagen nei :)

Sikkert bare stress tanker da.

Skrevet

Ikke angst om dagen nei :)

Sikkert bare stress tanker da.

Stress ligger til grunn for mye rart, det.

Men hvis det kommer igjen, ville jeg gått til fastlegen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...