Gjest manii? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Nå er det bare 2 dager igjen til bursdagen min og jeg er blitt skikkelig sjuk. Jeg er forskjøla og tett i både nese og øre. Og ikke nok med det så tror jeg psykosen har gått over til noe annet. Legen trappet ned til nesten 0 da han mente jeg så så frisk ut. Plutselig så fikk jeg 35 000 inn på konto og jeg kjøper dyre telefoner og hamstrer mat jeg ikke spiser. Jeg sover på dagen og er våken om natta. Hva kan dette være? 0 Siter
Gjest bedrag Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Feriepenger?? Du sover iallefall ... Håper du får en fin bursdag 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Hva får du medisin mot, da? Det er viktig å nevne! :-) 0 Siter
Psykojenta Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 skattepengesyke. Hadde det i fjor - gikk over når pengene var borte.De gikk til...ingenting egentlig Du har en "fordel" - i alle fall når det kommer til fysiske butikker. De er åpen når du sover :-) 0 Siter
Psykojenta Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 skattepengesyke. Hadde det i fjor - gikk over når pengene var borte.De gikk til...ingenting egentlig Du har en "fordel" - i alle fall når det kommer til fysiske butikker. De er åpen når du sover :-) Når det gjelder sykdommen ellers har jeg ikke svar. Det er rart at legen seponerer en medisin bare fordi du ser frisk ut. Skinnet kan bedra. Håper du finner ut av det ! :-) 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Når det gjelder sykdommen ellers har jeg ikke svar. Det er rart at legen seponerer en medisin bare fordi du ser frisk ut. Skinnet kan bedra. Håper du finner ut av det ! :-) Tipper "å se" må sees i en mer ukonkret betydning her... :-) 0 Siter
Psykojenta Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Tipper "å se" må sees i en mer ukonkret betydning her... :-) joda 0 Siter
Gjest liizaa29 Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 jeg hadde hypomani, da kjøpte jeg telefon til tyrkere (var forelsket), var på stranden på dagtid og slo til folk på nattestid. dette til tross for kraftig restskatt... 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Enkelte leger kan jo se rett inn i sjela til folk. 0 Siter
Gjest manii? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Kan legge til at jeg har vært deprimert i flere uker, men nå er jeg så høyt oppe at jeg danser rundt, hopper paradis i veibanen, spanderer på andre og gjør skolearbeid før skolen har begynt. Jeg snakker høyt og skifter dialekt og snakker med meg selv. Har gått på medisin mot psykose, schizofreni og mani. Men har ikke en bipolar diagnose 0 Siter
Gjest manii? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Kan legge til at jeg har vært deprimert i flere uker, men nå er jeg så høyt oppe at jeg danser rundt, hopper paradis i veibanen, spanderer på andre og gjør skolearbeid før skolen har begynt. Jeg snakker høyt og skifter dialekt og snakker med meg selv. Har gått på medisin mot psykose, schizofreni og mani. Men har ikke en bipolar diagnose 0 Siter
Gjest liiza29 Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Kan legge til at jeg har vært deprimert i flere uker, men nå er jeg så høyt oppe at jeg danser rundt, hopper paradis i veibanen, spanderer på andre og gjør skolearbeid før skolen har begynt. Jeg snakker høyt og skifter dialekt og snakker med meg selv. Har gått på medisin mot psykose, schizofreni og mani. Men har ikke en bipolar diagnose å ha hatt mani er jo en bipolar diagnose 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Kan legge til at jeg har vært deprimert i flere uker, men nå er jeg så høyt oppe at jeg danser rundt, hopper paradis i veibanen, spanderer på andre og gjør skolearbeid før skolen har begynt. Jeg snakker høyt og skifter dialekt og snakker med meg selv. Har gått på medisin mot psykose, schizofreni og mani. Men har ikke en bipolar diagnose Dette er nok en mani. Du bør snarest begynne med medisiner igjen. Sannsynligvis skal du aldri slutte helt med medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.