Gondor Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Etter å ha vært nede i 1 mg Fluanxol har jeg nå økt til 2 mg og føler meg mye bedre. Tidligere har jeg stått på 4 mg, men kanskje det holder med 2 mg? Nå er jeg klar for livet igjen. Måtte dette vare! Jeg skal rydde i dag for her seg det ikke ut. Jeg er full av engergi så det kommer til å gå ! Hilsen homo instabilus. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Knall. :-) Jeg er også ustabil, har jeg funnet ut... 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Bra at du føler deg bedre igjen. Jeg merker også fort forskjell når jeg går opp og ned på fluanxolen. 0 Siter
Gondor Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Skrevet 1. juli 2012 Bra at du føler deg bedre igjen. Jeg merker også fort forskjell når jeg går opp og ned på fluanxolen. Gjør du det? Kanskje det ikke er så smart å eksperimentere? Jeg håper du har det bra nå! 0 Siter
Gondor Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Skrevet 1. juli 2012 Så bra du har det bedre :-) Tusen takk! Depresjon er et sant h..... 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Tusen takk! Depresjon er et sant h..... Ja det er sant. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Gjør du det? Kanskje det ikke er så smart å eksperimentere? Jeg håper du har det bra nå! Jeg skulle seponere de, men har bare gått ned fra 3 til 2 mg. Våger ikke mer. Det varierer litt hvordan jeg har det, men nå skal jeg snart reise på ferie, og jeg har alltid hatt det bedre når jeg reiser bort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.