Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært nede i 1 mg Fluanxol har jeg nå økt til 2 mg og føler meg mye bedre. Tidligere har jeg stått på 4 mg, men kanskje det holder med 2 mg? Nå er jeg klar for livet igjen. Måtte dette vare! Jeg skal rydde i dag for her seg det ikke ut. Jeg er full av engergi så det kommer til å gå !

Hilsen homo instabilus.

Videoannonse
Annonse
Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

Knall. :-)

Jeg er også ustabil, har jeg funnet ut...

Gjest bølger
Skrevet

Bra at du føler deg bedre igjen. Jeg merker også fort forskjell når jeg går opp og ned på fluanxolen.

Skrevet

Bra at du føler deg bedre igjen. Jeg merker også fort forskjell når jeg går opp og ned på fluanxolen.

Gjør du det? Kanskje det ikke er så smart å eksperimentere? Jeg håper du har det bra nå!

Skrevet

Så bra du har det bedre :-)

Tusen takk! Depresjon er et sant h.....

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Tusen takk! Depresjon er et sant h.....

Ja det er sant.

Gjest bølger
Skrevet

Gjør du det? Kanskje det ikke er så smart å eksperimentere? Jeg håper du har det bra nå!

Jeg skulle seponere de, men har bare gått ned fra 3 til 2 mg. Våger ikke mer. Det varierer litt hvordan jeg har det, men nå skal jeg snart reise på ferie, og jeg har alltid hatt det bedre når jeg reiser bort.

-På Dol av og til
Skrevet

Så flott! God sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...