Nøtteskall Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Jeg merker jeg har begynt å stamme litt. Tungen føles tong og jeg bruker lenger tid på å hente fram ord. Jeg går på veldig mye medisiner og tror kanskje årsaken ligger litt der. Det føles som det er en bivirkning. Tar bla veldig mye Lamictal. Og nettopp øket dosen. Kan dette være en bivirkning montro? 0 Siter
Andeby Skrevet 1. juli 2012 Skrevet 1. juli 2012 Jeg har lest at det kan forekomme i hvert fall. 0 Siter
Gjest Lamictal too Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Hei JEg bruker også Lamictal, og sliter også med å finne ordene. Folk har faktisk bemerket det. Ikke akkurat stamming, men noe lignende. Har hørt om andre som også bruker lamictal og sliter med å finne ordene (Askapatient.com) Psykiateren min sa at det ikke var "helt sjelden" med Lamictal. 0 Siter
Gjest Lamictal too Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Hei JEg bruker også Lamictal, og sliter også med å finne ordene. Folk har faktisk bemerket det. Ikke akkurat stamming, men noe lignende. Har hørt om andre som også bruker lamictal og sliter med å finne ordene (Askapatient.com) Psykiateren min sa at det ikke var "helt sjelden" med Lamictal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.