florista Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Hei. Nå er jeg redd:( Er fremdeles innlagt og burde kanskje tatt det opp med behandler her, men jeg er for usikker og redd for hva det er som skjer... Kunne ønske du/dere kunne beroligge meg og si at det "er ikke noe"... Jeg dissosierer en del. Spesielt når vanskelige ting kommer opp. I det siste så har det vært mye diskusjoner med meg selv inni hodet. Og jeg føler at jeg har vært delt i to. I sosiale sammenkomster blir jeg "en annen person" og takler situasjonen veldig greit. Stort sett i alle fall. Kan dette litt ut og ha litt sosial angst. Men jeg gruer meg enormt på forhånd og har aldri lyst å gå. Samtidig som jeg stort sett er den som går tidligst. Men i situasjonen går det greit. Jeg smiler og ler og kan tulle. Den andre delen av meg, lengter etter å farge i en fargeblokk, jeg har så lyst å leke i sandkassen for det likte jeg så godt når jeg var liten, og farge med sterke farger inni linjene i fargeboken. De gangene jeg er med tantebarn storkoser jeg meg når vi kan tegne sammen eller være i sandkassen. Å disse liker jeg ikke, for det blir jeg svimmel av. Jeg har aldri tenkt over hva dette egentlig er, bare at jeg innimellom har vært trist over å ikke kunne få farge og leke i sandkassen. (for det tillater jeg meg ikke, selv om tanken om å tegne i skjul for min mann absolutt har vært tilstede, for jeg tror det kan roe meg). Så til det som skremmer meg veldig mye, og som jeg trenger beroliggelse på. Igår kveld hørte jeg stemmer. To stykker, og de snakket en god del. De ga meg også hvert sitt navn, en som liker å være sosial og en som bare ville tegne. Navnene vil jeg ikke si her:( Er dette psykose? Hva er det som skjer? Dette er fryktelig skremmende. Og tør ikke si det til de her, i frykt for hva de vil gjøre. Jeg trenger å beroligges først... Har du/dere noen tanker? Skamfull hilsen 0 Siter
florista Skrevet 2. juli 2012 Forfatter Skrevet 2. juli 2012 Kan det hjelpe å øke seroquel tro? 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Kan det hjelpe å øke seroquel tro? 1.For en hobbypsykolog høres det ut som en psykose. 2.Du bør høre på behandlerne på sykehuset,gjør du ikke det,har de hjemmel til å bruke tvang,men det vil du vel ikke? 3.Folk som jobber på sykehus får sparken om de gjør feil,alså å behandle deg feil.Om det er fysisk eller psykisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.