Gå til innhold

Liker ikke kvinnfolk mer

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Du bør ta en kurs i statistikk.

Artikkelen snakker kun om sannsynligheter. Den sier ikke at menn uten godt betalte jobber ikke får partner og eller barn. Kun at sannsynligheten er mindre.

Dine holdninger er nok en viktigere grunn til at du evt ikke får en partner.

Amen!

Fortsetter under...

Mange kvinners hjerner er veldig primitive og den tenker i all hovedsak på å finne en partner som kan forsørge seg og sine avkom på en best mulig måte.(når alt kommer til alt). Men de er utspekulerte og de gir seg ofte ut for å være noe annet enn de egentlig er i starten. Om de er forelsket i mannen eller ei spiller heller ingen rolle, bare han har penger eller makt og at de kan få utnytte seg av dette og speile seg i glansen.

For menn er det annerledes, om dama er utdannet eller har en flott jobb betyr lite så lenge dama er oppegående. Menn liker at dama viser at man er det viktigste og hvis man ikke er rik osv så vey man at det er deg dama liker og ikke all staffasjen i form av flotte utdannelser, rikdom osv. Men selvfølgelig er det mulig for menn som er høyt utdannede og og finne seg ei ekte dame også. Men det er vanskeligere, fordi veldig mange damer er gode skuespillere.

For det er jo et eller annet avtennende og patetisk over disse damene som "selger seg" for rike menn. Da har jeg mere respekt for luksusprostiturte som faktisk er ærlige om hvem man er og ikke disse kamelon-horene som er horer 24 t i døgnet. Må jo være stusselig for disse menne også - de som er smertelig klar over at hadde det ikke vært for alle kronene mine så hadde jeg ikke vært sammen med denne dama.

Heldigvis er det noen skikkelig damer også, bare synd det er så få av dem. I alle fall mye bedre med et ekte forhold enn å leve i en livsløgn. Eller for å si det på an annen måte: Mye bedre å leve i ekte kjærlighet i ei lita hytte, enn sammen med ei "hore" i en villa.

''Men selvfølgelig er det mulig for menn som er høyt utdannede å finne seg ei ekte dame også. Men det er vanskeligere, fordi veldig mange damer er gode skuespillere.''

Smarte menn med høy utdannelse burde da kunne gjennomskue disse falske damene?

Det er ikke lenger nok for en mann å kunne tilby avkom og penger til å forsørge dem. De som fortsatt er på et såpass primitivt stadium, sliter nok litt med å skaffe seg partner.

Gjest Nord og ned.

Mange kvinners hjerner er veldig primitive og den tenker i all hovedsak på å finne en partner som kan forsørge seg og sine avkom på en best mulig måte.(når alt kommer til alt). Men de er utspekulerte og de gir seg ofte ut for å være noe annet enn de egentlig er i starten. Om de er forelsket i mannen eller ei spiller heller ingen rolle, bare han har penger eller makt og at de kan få utnytte seg av dette og speile seg i glansen.

For menn er det annerledes, om dama er utdannet eller har en flott jobb betyr lite så lenge dama er oppegående. Menn liker at dama viser at man er det viktigste og hvis man ikke er rik osv så vey man at det er deg dama liker og ikke all staffasjen i form av flotte utdannelser, rikdom osv. Men selvfølgelig er det mulig for menn som er høyt utdannede og og finne seg ei ekte dame også. Men det er vanskeligere, fordi veldig mange damer er gode skuespillere.

For det er jo et eller annet avtennende og patetisk over disse damene som "selger seg" for rike menn. Da har jeg mere respekt for luksusprostiturte som faktisk er ærlige om hvem man er og ikke disse kamelon-horene som er horer 24 t i døgnet. Må jo være stusselig for disse menne også - de som er smertelig klar over at hadde det ikke vært for alle kronene mine så hadde jeg ikke vært sammen med denne dama.

Heldigvis er det noen skikkelig damer også, bare synd det er så få av dem. I alle fall mye bedre med et ekte forhold enn å leve i en livsløgn. Eller for å si det på an annen måte: Mye bedre å leve i ekte kjærlighet i ei lita hytte, enn sammen med ei "hore" i en villa.

Du uttaler deg litt vel krasst, litt vel mye på spissen, og overdriver en smule.

Men du er utvilsomt inne på noe her.

Rhea Silvia

Kom plutselig på en gruppe menn til jeg skal styre klar...

Disse oppegående mennene som blir "lurt", er de så oppegående egentlig? Kanskje de faktisk ønsker en "trofekone" om det er det hun er. Kanskje det faktisk er slik at den rike mannen og den unge vakre kona faktisk elsker hverandre? For alt du og jeg veit så kan begge ha en glødende interesse for sommerfugler eller gregoriansk sang. Mange rike menn er avhengig av å ha koner som velger å "bli forsørget" siden de jobbe så mye.

Falske mennesker finnes av begge kjønn. De fleste menn og kvinner ønsker å finne en likesinna å dele livet med. En man deler interesser, meninger og mål med, i større eller mindre grad. At voksne mennesker, kvinner eller menn er i stand til å forsørge seg selv, trodde jeg faktisk var selvsagt i vårt land.

Og så må jeg skuffe deg. Romantisk og ekte kjærlighet i ei fattig hytte er noe man bare tror på dersom man aldri har opplevd å ha dårlig råd. Man lever ikke særlig lenge på luft og kjærlighet, i den virkelige verden er ikke kjærlighet nok.

Status, prestisje, penger i overflod er ikke så interessant, men en oppegående mann som liker jobben sin og har interesser og tanker og kan forsørge seg selv...ja takk :-)

Gjest på sikt

''Men selvfølgelig er det mulig for menn som er høyt utdannede å finne seg ei ekte dame også. Men det er vanskeligere, fordi veldig mange damer er gode skuespillere.''

Smarte menn med høy utdannelse burde da kunne gjennomskue disse falske damene?

Det er ikke lenger nok for en mann å kunne tilby avkom og penger til å forsørge dem. De som fortsatt er på et såpass primitivt stadium, sliter nok litt med å skaffe seg partner.

Det er greit å ha en mann som er på samme intellektuelle nivå også....

Vet om mange som savner en de kan ha dype meningsfulle samtaler med,

f.eks. har de giftet seg med "praktiske" menn som bare er opptatt av kvinnfolk med store pupper, øl, promp og fis... sånne tulleting.

De savner en som kan prate om livets realiteter, diskutere nyheter.... kanskje leser de bøker.... Rett og slett en som er litt "intellektuell"...

I et forhold som skal vare er det greit å ha en samtalepartner.... ikke bare en som er praktisk.

• 4 år senere...

Annonse

På 7/3/2012 den 10.12, Rhea Silvia skrev:

Synes du det er rart?

Som nysinglet, med høy utdanning og en krevende jobb som jeg bruker mye tid på, styrer jeg klar av menn uten jobb. Lav utdannelse i seg selv betyr ikke så mye, bare man en god i jobben sin og liker den, så kan han godt være snekker eller bilmekaniker for min del. Hmmm.... kanskje en fordel også?

Jeg jobber mye, jeg elsker jobben min og mange av interessene mine og mitt sosiale liv er knyttet til den. En person uten jobb vil passe dårlig inn der, og lav utdannelse... vel har han interesser som matcher mine, så er det ikke noe problem.

For meg som elsker å reise, kreves det en partner som har råd til å gjøre det samme. Barn og hjem krever ressurser, jeg klarer meg fint på egenhånd, men ønsker ikke å ha en til å forsørge. Det har også noe med personlighet å gjøre... jeg har gjort maks ut av mulighetene jeg har fått, har du?

Det er bare du som kan fikse livet ditt! Kan du ta mer utdannelse, er du villig ( kan du) ta hvilken som helst jobb som er ledig? Kan du ikke jobbe, hva gjør du ellers med livet ditt? Gjør du deg attraktiv blandt kvinner, eller sitter du bare og surer deg? Det siste er i allefall avskrekkende.

En kvinne som ønsker barn og familie, gjør fornuftig i å finne en person som har jobb. Og som har energi og ståpå-vilje. Det er både slitsomt og dyrt å ha barn!

Hvorfor er dette akseptabelt, men ikke å si du ikke vil ha en feit kjederøykende blubbe til kjerring, eller en rødstrømpe, eller noe annet.

Anonymkode: 2b0c3...917

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette akseptabelt, men ikke å si du ikke vil ha en feit kjederøykende blubbe til kjerring, eller en rødstrømpe, eller noe annet.

Anonymkode: 2b0c3...917

Nå er denne tråden nesten 5 år gammel, men jeg synes det er helt greit om noen sier at de ikke vil ha ei feit, kjederøykende blubbe. Jeg ville ikke hatt en feit, kjederøykende mann jeg heller. Men da helst på grunn av røykinga, det hadde jeg rett og slett ikke maktet fordi det stinker så jævlig, voldsom overvekt er ikke direkte turn-on det heller, men det er jo mulig å gå ned i vekt og komme i form da. Jada, det er mulig å slutte å røyke også. :) 

På 7/3/2012 den 10.12, Rhea Silvia skrev:

Synes du det er rart?

Som nysinglet, med høy utdanning og en krevende jobb som jeg bruker mye tid på, styrer jeg klar av menn uten jobb. Lav utdannelse i seg selv betyr ikke så mye, bare man en god i jobben sin og liker den, så kan han godt være snekker eller bilmekaniker for min del. Hmmm.... kanskje en fordel også?

Jeg jobber mye, jeg elsker jobben min og mange av interessene mine og mitt sosiale liv er knyttet til den. En person uten jobb vil passe dårlig inn der, og lav utdannelse... vel har han interesser som matcher mine, så er det ikke noe problem.

For meg som elsker å reise, kreves det en partner som har råd til å gjøre det samme. Barn og hjem krever ressurser, jeg klarer meg fint på egenhånd, men ønsker ikke å ha en til å forsørge. Det har også noe med personlighet å gjøre... jeg har gjort maks ut av mulighetene jeg har fått, har du?

Det er bare du som kan fikse livet ditt! Kan du ta mer utdannelse, er du villig ( kan du) ta hvilken som helst jobb som er ledig? Kan du ikke jobbe, hva gjør du ellers med livet ditt? Gjør du deg attraktiv blandt kvinner, eller sitter du bare og surer deg? Det siste er i allefall avskrekkende.

En kvinne som ønsker barn og familie, gjør fornuftig i å finne en person som har jobb. Og som har energi og ståpå-vilje. Det er både slitsomt og dyrt å ha barn!

At voksne mennesker, kvinner eller menn er i stand til å forsørge seg selv, trodde jeg faktisk var selvsagt i vårt land.

Denne tråden er nok et eksempel på hvorfor uføre menn blir sett på som en pariakaste. Man blir sett ned på og hetset av alle. Har vi livets rett, skulle vi vært avlivet?

Anonymkode: 9495a...c08

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...