Gjest meg alene Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Jeg er en mann som bestandig tenker det verste, og jeg har så lenge jeg kan huske vært en pessimist. Til tross for at jeg selv er klar over det, så fortsetter jeg i dette mønsteret. Dette har gjort meg til en person med lav selvtillit, og jeg forsøker hele tiden å unngå alle former for sosiale sammenkomster. Jeg gikk i dag forbi en plakat for hypnoseterapi som visstnok skal hjelpe på selvfølelsen, sosial angst m.m. Spørsmålet er om dette overhode hjelper, eller om dette er en av mange måter å kaste pengene ut av vinduet på. Er det noen som har forsøkt noe slikt og som kan komme med sine erfaringer? 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Det finnes sikkert mange som har følt det har hjulpet. Hvorvidt det har det, er vel en helt annen sak? 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Etter min erfaring hjelper silkt en stund. Men så er alt tilbake i samme tralten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.