Gjest Why are they feeding me? Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Hva skal det bli av meg? Er en person som ikke ønsker å være sosial, bortsett fra på nettet. Med unntak av litt kontakt med enkelte 1. hånds slektninger. Jeg føler det er umulig for meg å få meg en jobb, når jeg ikke ønsker og klarer å leve "der ute". Det er ingenting jeg kunne gjort hjemmefra, da? 0 Siter
Gjest nemlig hemlig Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Det er langt i fra alle jobber som er sosiale. Lever aviser om natten, så får du trim og penger. Dersom det sosiale er det eneste som holder deg tilbake Gjorde det selv før, har aldri vært så sunn før. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Det er langt i fra alle jobber som er sosiale. Lever aviser om natten, så får du trim og penger. Dersom det sosiale er det eneste som holder deg tilbake Gjorde det selv før, har aldri vært så sunn før. Hørtes igrunn ikke så veldig fristende ut, men la gå... jeg skal tenke på noe slikt, ja... :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juli 2012 Skrevet 2. juli 2012 Hørtes igrunn ikke så veldig fristende ut, men la gå... jeg skal tenke på noe slikt, ja... :-) Bare nysgjerrig: hva var så lite fristende? Er det det slitsomme ved å gå å levere aviser, tanken på nattarbeid eller at det er for lit utfordrende eller "lavstatus"? Jeg ville tro det var fint for en tid - må uansett være greit å få følelsen av å mestre noe og gjøre noe nyttig. 0 Siter