Gå til innhold

NHD,eller andre, kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest bedrag
Skrevet

Tankene om å avslutte livet er igjen på full frammarsj inn i meg. Jeg prøver å leve normalt, men etter hvert innser jeg at nå er det ikke mulig å fortsette lengre. Jeg er ustabil og gråter stadig. Jeg har en stor sorg det er vanskelig å arbeide med og jeg vet rett og slett ikke min arme råd. Vil gjerne ha hjelp, men vet ikke hvor jeg kan finne den. Var nylig innlagt pga selvmordsfare, men det har ingen langtidseffekt. Jeg har ikke flere forslag nå enn å spise det brette med piller jeg har fått for å hjelpe meg ut av dette helvete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Vil gjerne ha hjelp, men vet ikke hvor jeg kan finne den. ''

Går du i noen form for behandling nå?

Gjest bedrag
Skrevet

''Vil gjerne ha hjelp, men vet ikke hvor jeg kan finne den. ''

Går du i noen form for behandling nå?

Har hatt en psykolog i vinter som er gått ut i permisjon. Er nylig utskrevet fra psykiatrisk sykehus. Det feiler meg liksom ikke annet enn at jeg sørger over livet mitt og får så intense tanker om å ta livet mitt. Jeg kjenner det kommer nærmere og nærmere. Fastlegen er ei stressa dame som gjorde meg enda mer deprimert sist jeg var hos henne. Føler vel at alt og alle andre enn meg selv også begynner å bli lei av meg nå. Hvor mye skal man heve seg over uten at hjertet knuses egentlig.

Gjest Chalky
Skrevet

Har hatt en psykolog i vinter som er gått ut i permisjon. Er nylig utskrevet fra psykiatrisk sykehus. Det feiler meg liksom ikke annet enn at jeg sørger over livet mitt og får så intense tanker om å ta livet mitt. Jeg kjenner det kommer nærmere og nærmere. Fastlegen er ei stressa dame som gjorde meg enda mer deprimert sist jeg var hos henne. Føler vel at alt og alle andre enn meg selv også begynner å bli lei av meg nå. Hvor mye skal man heve seg over uten at hjertet knuses egentlig.

Heidu ! Jeg har et slagord inne i meg hele tiden når jeg sliter og det er: Never ever give up! Når det ser som mørkest ut så ring legen, behandler, eller den som kan hjelpe deg. Om du blir skuffet en gang over legen din, så oppsøk han igjen. Leger har det noen ganger travelt, det er ikke din skyld. Håper du søker hjelp og ikke gjør noe dumt. Jeg har prøvd det og det var ikke verdt det.

Gjest svarttrost
Skrevet

Ja verden ER et helvete. Det er vel bare et fåtall som synes det motsatte. VI har alle en "robotknapp" som vi kan slå på når vi må jobbe eller lignende. Slå på knappen, så slår du den av. Så legger du deg og sover. Drøm søtt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...