Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Nå er jeg deprimert igjen. Har jo ingenting å se frem til, jeg klarer ingenting. Psykiateren lurte på om jeg ville ha hjemmehjelp til og med. Deprimerende å tenke på. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Du klarer sikkert noe du og Har du ingen gleder? 0 Siter
Gondor Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Hjemmehjelp høres helt topp ut. Skulle ønske noen kunne komme til oss hver 14. dag og shine opp kåken. Ellers kan jeg ikke komme med noen trøstens ord. Er selv helt på felgen. Moro. Men kanskje det er håp for oss begge? Jeg satser på medisiner og psykoterapi. Hva satser du på? 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Du klarer sikkert noe du og Har du ingen gleder? Har mange gleder jeg, men ikke når jeg er deppa... da har jeg ingen... Nei, det er ikke stort jeg klarer... :-) 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Hjemmehjelp høres helt topp ut. Skulle ønske noen kunne komme til oss hver 14. dag og shine opp kåken. Ellers kan jeg ikke komme med noen trøstens ord. Er selv helt på felgen. Moro. Men kanskje det er håp for oss begge? Jeg satser på medisiner og psykoterapi. Hva satser du på? Så kjipt at du er på felgen igjen :-( Hm jeg håper at SS skal funke snart... Men hjemmehjelp, nei takk! Da lever jeg heller i skitten. Har ikke noen problemer med det, jeg. Bryr meg ikke, leit å si det men, sånn er det... 0 Siter
Gjest fuglebo Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Har mange gleder jeg, men ikke når jeg er deppa... da har jeg ingen... Nei, det er ikke stort jeg klarer... :-) ''Nei, det er ikke stort jeg klarer...'' Ikke husarbeid heller? 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 ''Nei, det er ikke stort jeg klarer...'' Ikke husarbeid heller? Klarer og klarer... gidder i alle fall ikke. 0 Siter
Gjest fuglebo Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Klarer og klarer... gidder i alle fall ikke. Bedre å gjøre det selv enn å ha hjemmehjelp. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Bedre å gjøre det selv enn å ha hjemmehjelp. Ja, men jeg gidder ikke. Jeg skal ikke ha hjemmehjelp heller, nei. Absolutt ikke. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Har du byttet nick? Mange ganger. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Har mange gleder jeg, men ikke når jeg er deppa... da har jeg ingen... Nei, det er ikke stort jeg klarer... :-) Typisk det da. Får nyte gleder når de er der da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.