Gjest svarttrost Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Jeg hater menn så jævlig!! jeg har nettopp sett en film om menneskehandel og tenker at det er sånn de er!!. Jeg har blitt lagt i reimseng av mannfolk på psykiatrisk. Enda jeg var redd voldtekt i utgangspunktet. Jeg hater dem. Jeg skal ta meg en ordentlig fest hvis de dør. jeg skal kose meg med spiseforstyrrelsen min i resten av mitt liv og nyte vinen min i fred. Jeg hater dem. Hat er hat, sånn er det bare!!. 0 Siter
Gjest nycopro_ikke_la_mageproblemer_ødelegge Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Sånn for ordens skyld; er du selv mann eller kvinne? 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Sånn for ordens skyld; er du selv mann eller kvinne? kvinne 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Det høres slitsomt ut å hate. Iallefall det å hate folk som du må omgåes, overalt, hele tiden. Hvis du koser deg med vin og spiseforstyrrelser og mannehat så straffer du nok ingen andre enn deg selv. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Er det så lurt av deg å se slike filmer? Virker som om du bare får det verre av det. 0 Siter
serenity777 Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Da er du vel ikke så mye bedre enn menn som hater kvinner? Ettersom du drar koblinger til att men er alle bedritne. Du høres en smule krakilsk ut, så kanskje det var derfor de la deg i remmer? Var nok ikke for å voldta deg... 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Da er du vel ikke så mye bedre enn menn som hater kvinner? Ettersom du drar koblinger til att men er alle bedritne. Du høres en smule krakilsk ut, så kanskje det var derfor de la deg i remmer? Var nok ikke for å voldta deg... Vel.. det er menn som voldtar kvinner. Det er flest menn som dreper. Ikke omvendt. Det å legge noen i reimer er ondskapsfullt - ihvertfall hvis de ikke har gjort noe galt. Vi trenger ikke menn mer. Vi trenger bare damer og en sæddonor bank. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Hei svarttrost; Kan forstå hva du mener. Likevel, er ikke livet så svart/hvitt.Mange kvinner kan være både psykopatiske og mordere. Alle menn er heller ikke like! Du har kanskje hatt noen forferdelige opplevelser, men du kan ikke dømme alle onde menn/kvinner som ett vesen. Slutter du å leve livet, så slutter du å leve. Du fortjener livet og lykke, men du må ønske det selv! Ønsker deg alt godt! Klem fra 0 Siter
serenity777 Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Vel.. det er menn som voldtar kvinner. Det er flest menn som dreper. Ikke omvendt. Det å legge noen i reimer er ondskapsfullt - ihvertfall hvis de ikke har gjort noe galt. Vi trenger ikke menn mer. Vi trenger bare damer og en sæddonor bank. Skal du avlive guttebarna da eller? For da blir det vel menn igjenn, eller skal du kjønnsabortere? 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Vel.. det er menn som voldtar kvinner. Det er flest menn som dreper. Ikke omvendt. Det å legge noen i reimer er ondskapsfullt - ihvertfall hvis de ikke har gjort noe galt. Vi trenger ikke menn mer. Vi trenger bare damer og en sæddonor bank. Hvem skal donere sæden? 90% kvinner betyr at man må drepe 90% av alle guttebarn.Tror ikke at alle kvinner hadde klart å lede en verden med bare kvinner.Det passer ikke for alle å være lesbisk.Ikke alle kvinner ønsker å være aseksuelle. Det ville da dukke opp hemmelige samfunn av kvinner som danner en motstandsbevegelse.De ville gjemme alle guttebarn og dra til avfolkede deler av jorden og kanskje samarbeide med stammefolk. Om 51% av jordens kvinner er i mot dette blir det ikke noe av.Vi snakker tross alt om ca 3.5 milliarder kvinner.Hvem skal drepe halve jordens befolkning? Er kvinnene sterke nok til det?Problemetr er bare at menn er fysisk sterkere har flere onde og andre negative egenskaper og aldri hadde funnet seg i at 3 500 000 000 menn skulle bli henrettet. Du lever altså i en drømmeverden,eller har en vrang-forestilling.Pass deg så du ikke blir lagt i reimer neste gang også. Ha ett meget godt liv! Klem fra Hans. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Hvorfor hate grupper av mennesker istedetfor individer av mennesker? Du har da ikke truffet alle menn i verden? De aller fleste menn avskyr vold, menneskehandel etc - allikevel får du det til å høres ut som alle menn liker dette? Jeg kjenner utrolig mange flotte menn jeg føler meg 100 % trygg på - de er mennesker som aldri ville gjort noen noe vondt, og som virkelig har respekt for kvinner. Det må gjøree vondt å hate - og jo flere man hater, jo verre er det... Om du MÅ hate, så hat de som fortjener det - ikke de som aldri har gjort annet enn gode ting mot andre. 0 Siter
Gjest Chalky Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Vel.. det er menn som voldtar kvinner. Det er flest menn som dreper. Ikke omvendt. Det å legge noen i reimer er ondskapsfullt - ihvertfall hvis de ikke har gjort noe galt. Vi trenger ikke menn mer. Vi trenger bare damer og en sæddonor bank. Dette stemmer ikke. Det finnes kvinner som er de reneste djevler også, ihvertfall er dette min erfaring. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Dette stemmer ikke. Det finnes kvinner som er de reneste djevler også, ihvertfall er dette min erfaring. Nettopp! Dette har ikke med kjønn, men med personlighet å gjøre.... 0 Siter
Gjest maiapril Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Hehe, unnskyld at jeg ler. Men det du sier her er ganske likt slik jeg selv en gang tenkte om menn. Jeg var til og med inne på tanken om at alle guttebarn burde bli kastrert når de kom i puberteten. I beste fall at de måtte gå på testosteron-senkende medisin hele livet sitt. Men selvsagt skal det ikke være sånn. Og det er som de fleste andre sier her at vi ikke kan dra vårt hat utover _alle_ menn. For det er bare en viss andel av menn som er onde. Og antakelig en like stor andel kvinner, bare at de ikke tar ut sin ondskap i vold like mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.