Gjest Værsåsnilloghjelpmeg Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Ja, dere leste riktig! Jeg har overlevd i 21 år i dag. Jeg fikk en bra bursdagspresang:) Advokaten var nemlig på besøk og sa at han skulle gjøre alt han kunne for å fjerne tvangen. Så han skulle sende klage til fylkesmannen. Ellers har dagen gått greit. Jeg var på kafe og spiste frokost, så sang de bursdagsangen og jeg fikk kake. Og så var jeg på kino og spiste på kinarestaurant:) Så spanderte dem cola og baylis på meg:) Og så fikk jeg en til bursdagspresang. Jeg har nemlig ikke hatt hukommelsestap på snart 14 dager:) Så jeg håper jeg er ferdig med det:) Så snart skal jeg legge meg og drømme søtt om alt jeg har gjort i dag:) Hadet bra alle sammen:) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer med Dagen :-) 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Så flott! :-) Gratulerer så mye med dagen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.