Gå til innhold

noen vet om glysine kan brukes med Seroquel ?!!

Anbefalte innlegg

Gjest ssssssssssssss
Skrevet

jeg har brukt seroquel i mange uker uten forbedring i negative symptomer. lurer på om å bruke glysine aminosyre hjelper eller reduserer effecten av atypical?

Videoannonse
Annonse
Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

Søkte på Seroquel og glyserol på felleskatalogen sine interaksjons-sider... ingen interaksjoner der.

Gjest germinate
Skrevet

Søkte på Seroquel og glyserol på felleskatalogen sine interaksjons-sider... ingen interaksjoner der.

Unnskyld at jeg blander meg, det er også litt off topic- men hva betyr egentlig interaksjoner? Har lurt lenge på det..

Skrevet

Unnskyld at jeg blander meg, det er også litt off topic- men hva betyr egentlig interaksjoner? Har lurt lenge på det..

Interaksjoner betyr vel noe slikt som at to eller flere stoffer reagerer sammen, og skaper effekter i kroppen som ikke er tiltenkt... dreier seg som oftest om forsterket eller forminsket effekt, tror jeg, men ikke alltid.

Den vanligste interaksjonen er med alkohol.

Gjest germinate
Skrevet

Interaksjoner betyr vel noe slikt som at to eller flere stoffer reagerer sammen, og skaper effekter i kroppen som ikke er tiltenkt... dreier seg som oftest om forsterket eller forminsket effekt, tror jeg, men ikke alltid.

Den vanligste interaksjonen er med alkohol.

F.eks to medisiner som blandes og som gir effekt da eller.. Noe sånt?

Skrevet

F.eks to medisiner som blandes og som gir effekt da eller.. Noe sånt?

Mhm... husker spesielt Vallergan og Apodorm (som er avregistrert nå)... på meg så gav den kombinasjonen en tretthet og hangover av dimensjoner... CNS-depresjon tror jeg det ble kalt (Central Nervous System)... altså ikke en depresjon slik man vanligvis bruker ordet.

Skrevet

Det er forsket frem et medisin ved UiO som skal forsterke andre medisiner, tror jeg det var... men dette er ganske nylig. Det ble kalt revolysjonerende, fordi man da kan få mye mindre bivirkninger med samme effekt... hvis jeg husker korrekt altså. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...