Gjest ssssssssssssss Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 jeg har brukt seroquel i mange uker uten forbedring i negative symptomer. lurer på om å bruke glysine aminosyre hjelper eller reduserer effecten av atypical? 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Søkte på Seroquel og glyserol på felleskatalogen sine interaksjons-sider... ingen interaksjoner der. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Søkte på Seroquel og glyserol på felleskatalogen sine interaksjons-sider... ingen interaksjoner der. Unnskyld at jeg blander meg, det er også litt off topic- men hva betyr egentlig interaksjoner? Har lurt lenge på det.. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Unnskyld at jeg blander meg, det er også litt off topic- men hva betyr egentlig interaksjoner? Har lurt lenge på det.. Interaksjoner betyr vel noe slikt som at to eller flere stoffer reagerer sammen, og skaper effekter i kroppen som ikke er tiltenkt... dreier seg som oftest om forsterket eller forminsket effekt, tror jeg, men ikke alltid. Den vanligste interaksjonen er med alkohol. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Interaksjoner betyr vel noe slikt som at to eller flere stoffer reagerer sammen, og skaper effekter i kroppen som ikke er tiltenkt... dreier seg som oftest om forsterket eller forminsket effekt, tror jeg, men ikke alltid. Den vanligste interaksjonen er med alkohol. F.eks to medisiner som blandes og som gir effekt da eller.. Noe sånt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 F.eks to medisiner som blandes og som gir effekt da eller.. Noe sånt? http://no.wikipedia.org/wiki/Interaksjon_(legemiddel) 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 F.eks to medisiner som blandes og som gir effekt da eller.. Noe sånt? Mhm... husker spesielt Vallergan og Apodorm (som er avregistrert nå)... på meg så gav den kombinasjonen en tretthet og hangover av dimensjoner... CNS-depresjon tror jeg det ble kalt (Central Nervous System)... altså ikke en depresjon slik man vanligvis bruker ordet. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Det er forsket frem et medisin ved UiO som skal forsterke andre medisiner, tror jeg det var... men dette er ganske nylig. Det ble kalt revolysjonerende, fordi man da kan få mye mindre bivirkninger med samme effekt... hvis jeg husker korrekt altså. :-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 http://no.wikipedia.org/wiki/Interaksjon_(legemiddel) Takk, da har jeg lært noe nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.