Gjest never alone Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Jeg føler meg mye bedre av depresjonen. Er gladere og mere stabil. Det som ikke er bra er at jeg fortsatt "ser" mennesker rundt meg som ikke "er der". Altså dette er ikke noe jeg snakker om til folk, men det skremmer meg. Jeg er redd mennesker, men jeg blir enda mere redd når jeg ser mennesker som andre ikke kan se. Er det flere enn meg som er sånn? Det er ubehagelig, jeg er aldri alene. Er det noe som kan gjøres med dette? Må legge til at jeg fungerer ganske godt i hverdagen akkurat nå. Har også et slags sosialt liv. Jeg skjønner også at det jeg ser er noe jeg aldri kan fortelle til noen. Har prøvd å si det til min mann, men han så rart på meg... 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 3. juli 2012 Skrevet 3. juli 2012 Du kan umulig være frisk nå. :-) Men hvis du føler deg bedre er du sikkert det, da. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Du er bedre av din depresjon, men du er ikke frisk. 0 Siter
Gjest never alone Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Du er bedre av din depresjon, men du er ikke frisk. Det finnes vel andre også som ser det samme som meg? Mange i verden som er synske. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Det finnes vel andre også som ser det samme som meg? Mange i verden som er synske. Hva er det du ser? Er det virkelige personer som lever/ har levd? (Greit å vite om det er vardøger eller spøkelser du ser. Eller noe annet.) Har du alltid sett dem, eller dukket de opp først etter at du ble syk? Det finnes folk om er synske. Men det er ikke godt å si om det er det du er, eller du bare hallusinerer. Hvis du er synsk, så kan det være en ide å kontakte andre som er det og lære hvordan du kan takle/styre evnene dine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.