Gå til innhold

Er jeg frisk nå?

Anbefalte innlegg

Gjest never alone
Skrevet

Jeg føler meg mye bedre av depresjonen. Er gladere og mere stabil. Det som ikke er bra er at jeg fortsatt "ser" mennesker rundt meg som ikke "er der". Altså dette er ikke noe jeg snakker om til folk, men det skremmer meg. Jeg er redd mennesker, men jeg blir enda mere redd når jeg ser mennesker som andre ikke kan se. Er det flere enn meg som er sånn? Det er ubehagelig, jeg er aldri alene. Er det noe som kan gjøres med dette?

Må legge til at jeg fungerer ganske godt i hverdagen akkurat nå. Har også et slags sosialt liv. Jeg skjønner også at det jeg ser er noe jeg aldri kan fortelle til noen. Har prøvd å si det til min mann, men han så rart på meg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

Du kan umulig være frisk nå. :-) Men hvis du føler deg bedre er du sikkert det, da.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du er bedre av din depresjon, men du er ikke frisk.

Gjest never alone
Skrevet

Du er bedre av din depresjon, men du er ikke frisk.

Det finnes vel andre også som ser det samme som meg? Mange i verden som er synske.

Gjest Hulderen
Skrevet

Det finnes vel andre også som ser det samme som meg? Mange i verden som er synske.

Hva er det du ser? Er det virkelige personer som lever/ har levd? (Greit å vite om det er vardøger eller spøkelser du ser. Eller noe annet.) Har du alltid sett dem, eller dukket de opp først etter at du ble syk?

Det finnes folk om er synske. Men det er ikke godt å si om det er det du er, eller du bare hallusinerer.

Hvis du er synsk, så kan det være en ide å kontakte andre som er det og lære hvordan du kan takle/styre evnene dine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...