Gondor Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Jeg seponerte fra 4 mg fluanxol til 1 mg og det gikk skikkelig skeis. Nå er jeg oppe i 4 mg igjen og føler meg normal. Nå må jeg da ha lært! Psykiateren min sa til meg at det er svært få menn som liker skinnmagre kvinner. Det er fint med litt pupper, rumpe og lår. Og det gjør ikke noe at det er en liten mave der. Jeg får lære meg å sette pris på mine kvinnelige former. Jeg føler meg ikke oppe i dag, bare normal. Samlet og sterk. Nå håper jeg ved Gud at dette må vare! Nok en kanskje kjedelig stemningsrapport fra meg. Håper andre kan ta lærdom av dette. Vær forsiktig med å seponere! Husk at det er en grunn til at du står på medisiner! Det er leit å innse at jeg er syk, men jeg får vel bare akseptere det. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Godt at du aksepterer at du er syk. Jeg synes det er greit å høre erfaringene andre gjør, som prøver å seponere. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Tror du seponerte for mye for fort, det gjelder å ta det langsomt. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Skrevet 4. juli 2012 Tror du seponerte for mye for fort, det gjelder å ta det langsomt. Nhd sa 1 mg per mnd. Jeg gikk ned til 3 mg på 2 uker. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Nhd sa 1 mg per mnd. Jeg gikk ned til 3 mg på 2 uker. Altfor kjapt ja, du må høre på nhd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.