Olav Femte Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Mine foreldele - har selgt en megen stor og ganske ny (2009) en Campingvogn (var 780m) - som de hadde i en fin sted i Stavarn. Nå har de selgt hele sulanitten og kjøpt seg bobil....hva faen skjer ? Jeg er depremert over disse...Hva skal de med dette ? Når de hadde det perfektet stedet ? En hytte ved sjøen...så fint der.. Er helt i mot det ...de hadde en flott sted, rett ved havet.. 0 Siter
Gjest Kings size med havutsigt Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Det var en lang campingvogn! 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Men det er vel opp til foreldrene dine det hva de vil gjøre med sine ting? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Skrevet 4. juli 2012 Det var en lang campingvogn! Ja, det skal være visst...de seldte alt (2009 mod.) Skjønte ingen ingenting av det gjorde... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Skrevet 4. juli 2012 Jeg er en a-typisk i familien - det svarte får. De andre i min familie har penger...jeg lever på ekstnistent-minium...og får ingen goder.... Jeg har en psykisk sykdom og det kan de ikke godta....sånn er det bare.. 0 Siter
Gjest maiapril Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 La nå "de gamle" få gjøre som de vil. Ingenting vi "barn" har noe med i det hele tatt. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Jeg er en a-typisk i familien - det svarte får. De andre i min familie har penger...jeg lever på ekstnistent-minium...og får ingen goder.... Jeg har en psykisk sykdom og det kan de ikke godta....sånn er det bare.. Får ingen goder.... Skjønte ikke dette i sammenheng med hovedinnlegget. Mener du at de burde beholde campingvogna i Stavern så du kan komme på besøk? Blir det ikke litt tett på foreldrene dine uansett om vogna er stor da? Om du ikke har imot å bo tett på dine foreldre så kan du vel bli med dem på bobiltur og se verden! :-) Voksne folk gjør som de vil og våre foreldres eiendeler er ikke våre lenger når vi er blitt voksne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.