Gå til innhold

Synspunkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinner derimot, er ofte mer opptatt av synlige tegn på statas.

Smykker,klær, eller hvor høy posisjon mannen de holder i armen, har.

Vil kvinnen ha - alt - status..

Det gjør mannen som ikke har dette - er en taper i kvinne kanpen..

Trist.

Videoannonse
Annonse
Gjest bølger
Skrevet

Jeg har aldri vært opptatt med status, men god økonomi gjør ting litt enklere enn når du må snu på hver krone. Men jeg har vært i den situasjonen at jeg må snu på hver krone, og jeg hadde bedre psyke i den tiden enn nå, så det er ikke status og økonomien som gjør en lykkelig.

Skrevet

Status betyr nada for meg.

Flott. Selvelgelig er kvinner forskjeller.

Liker deg

Men se på tv eller i Klal Johan - kvinner, prøver å nå toppen..."å jeg er fin - kommer det en mann som har alt - jeg må brøve det.

Mange av de......

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Flott. Selvelgelig er kvinner forskjeller.

Liker deg

Men se på tv eller i Klal Johan - kvinner, prøver å nå toppen..."å jeg er fin - kommer det en mann som har alt - jeg må brøve det.

Mange av de......

Sikkert mange av dem, men mange av dem er ikke slik :)

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg har aldri vært opptatt med status, men god økonomi gjør ting litt enklere enn når du må snu på hver krone. Men jeg har vært i den situasjonen at jeg må snu på hver krone, og jeg hadde bedre psyke i den tiden enn nå, så det er ikke status og økonomien som gjør en lykkelig.

Har akkurat samme erfaring :-) Det gikk litt sport i å leve på minst mulig den tida, og jeg var stolt av at jeg greide det så jeg følte meg egentlig ganske vellykket tross alt. Det er ikke godt å gå å være nervøs for at ikke pengene skal strekke til, så en viss balanse mellom utgifter og inntekter bør man nok ha. Men høyere inntekt kan føre til økt forbruk og dermed føler man seg ikke rikere.

Skrevet

Har akkurat samme erfaring :-) Det gikk litt sport i å leve på minst mulig den tida, og jeg var stolt av at jeg greide det så jeg følte meg egentlig ganske vellykket tross alt. Det er ikke godt å gå å være nervøs for at ikke pengene skal strekke til, så en viss balanse mellom utgifter og inntekter bør man nok ha. Men høyere inntekt kan føre til økt forbruk og dermed føler man seg ikke rikere.

Tror du skjønt det....

Gjest melmøll
Skrevet

Kvinner er ikke mer opptatt av synlig status, de er bare opptatt av andre ting enn menn. For menn er det viktig med fin bil, å ha det nyeste innen teknisk utstyr, stor tv, osv. Sikkert viktig med smart og pen dame og. Dette er også synlige ting.

Jeg er litt for lite opptatt av alt dette, jeg er født i feil tidsalder. Jeg er verken opptatt av å ha flest facebook emner eller ny mobil. Men det er hyggelig å bry seg om utseendet sitt og ta på noe fine klær, gjerne fra HM :-)

Når det gjelder mann så betyr det mest for meg at han er en jeg kan stole på, at han har noen samme interesser og holdninger som meg og at han har en god arbeidsmoral.

Skrevet

Kvinner er ikke mer opptatt av synlig status, de er bare opptatt av andre ting enn menn. For menn er det viktig med fin bil, å ha det nyeste innen teknisk utstyr, stor tv, osv. Sikkert viktig med smart og pen dame og. Dette er også synlige ting.

Jeg er litt for lite opptatt av alt dette, jeg er født i feil tidsalder. Jeg er verken opptatt av å ha flest facebook emner eller ny mobil. Men det er hyggelig å bry seg om utseendet sitt og ta på noe fine klær, gjerne fra HM :-)

Når det gjelder mann så betyr det mest for meg at han er en jeg kan stole på, at han har noen samme interesser og holdninger som meg og at han har en god arbeidsmoral.

OK. Jeg er på din side !!

Gjest kjenner typen
Skrevet

Tror nok mange av dem som ikke kan gå utfor dør uten å være striglet, nysminket, med DG-briller og sette seg i en splitter ny BMW som kostet 400.000 kr i lån lider av dårlig selvtilitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...