Gjest gruer Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 Hei! Har vært sykmeldt pga utbrenthet/depresjon i 5 mnd. Har nå ferie, men er fortsatt dårlig og går i terapi en gang i uka. Bør jeg ikke da bli sykmeldt videre for å overføre ferien? Kvier meg for å ta opp med fastlegen... 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 4. juli 2012 Skrevet 4. juli 2012 En ting er at legen mener du ikke er frisk nok til å arbeide. Men er du for syk til å feriere? Meninga med ferie er vel nettopp at vi skal ha tid til å hente oss inn. I ditt tilfelle i større grad enn mange andre. Hvis du er for syk til å ha ferie, så kan du selvsagt ta det opp med legen, slik at du får flyttet ferien til du er frisk nok til det. God sommer! 0 Siter
Gjest gruer Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 En ting er at legen mener du ikke er frisk nok til å arbeide. Men er du for syk til å feriere? Meninga med ferie er vel nettopp at vi skal ha tid til å hente oss inn. I ditt tilfelle i større grad enn mange andre. Hvis du er for syk til å ha ferie, så kan du selvsagt ta det opp med legen, slik at du får flyttet ferien til du er frisk nok til det. God sommer! Ja, jeg fikk sykmelding greit, men føles litt feil... Men jeg får jo ikke feriert når jeg konstant er kvalm og går til lege en gang i uka. Og jeg må begynne å jobbe etter denne perioden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.