Gå til innhold

Frustrert med tanke på arbeid

Anbefalte innlegg

Gjest Why are they feeding me?
Skrevet

Hei. Jeg er så frustrert med tanke på arbeid/jobb. Jeg jobber ikke. Akkurat nå føler jeg meg frisk til å jobbe...

Men så har jeg jo ikke noe, da.

Syns det er flaut å sitte hjemme når jeg er frisk.

Folk står på og sliter, det gjør ikke jeg. Det er veldig flaut, de gangene jeg er frisk.

Må inn på arbeidstrening elns... men nå er det jo ferie, og ja... det tar jo en evighet...

Innen den tid er jeg sikkert dårlig igjen.

Bare en utblåsning dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg så skamfull og trist akkurat nå at jeg vurderer å ta sovepiller og sove bort denne dagen.

Gjest klokkerud
Skrevet

''Hei. Jeg er så frustrert med tanke på arbeid/jobb. Jeg jobber ikke. Akkurat nå føler jeg meg frisk til å jobbe...''

Kan du ikke begynne med å shine opp leiligheten da?

Skrevet

''Hei. Jeg er så frustrert med tanke på arbeid/jobb. Jeg jobber ikke. Akkurat nå føler jeg meg frisk til å jobbe...''

Kan du ikke begynne med å shine opp leiligheten da?

Hvordan det ser ut her bryr jeg meg ikke noe om, det jeg bryr meg om er jo hvordan folk ser på meg i forhold til arbeid da...

Gjest klokkerud
Skrevet

Hvordan det ser ut her bryr jeg meg ikke noe om, det jeg bryr meg om er jo hvordan folk ser på meg i forhold til arbeid da...

Det sier noe som du er "frisk" til å jobbe eller ikke.

Skrevet

Det sier noe som du er "frisk" til å jobbe eller ikke.

Ja, gjør vel det. Jeg er ikke frisk nok til å ha en vanlig jobb, nei. Men jeg syns det er veldig smertefullt i dag.

Skrevet

''Syns det er flaut å sitte hjemme når jeg er frisk.''

Du er ikke det minste frisk, du har vært syk i mange år og du er syk fortsatt. Man er ikke frisk fordi om man er i en god periode.

Det var et flott forslag en annen under her ga deg; nemlig å ta tak i det du kan gjøre noe med: leiligheten din, samt også stable på bena faste rutiner for hverdagene -da kan overgangen til noen timer i jobb hver uke gå noe lettere.

Skrevet

Du er ikke det minste frisk, du har vært syk i mange år og du er syk fortsatt. Man er ikke frisk fordi om man er i en god periode.

Det var et flott forslag en annen under her ga deg; nemlig å ta tak i det du kan gjøre noe med: leiligheten din, samt også stable på bena faste rutiner for hverdagene -da kan overgangen til noen timer i jobb hver uke gå noe lettere.

Ja, jeg vet det var et bra forslag...

Men da jeg skjønte at jeg ikke klarte ta imot den utfordringen engang.

Skrevet

Er ikke bare det med arbeid som frustrerer meg; det er snart sommerferie og...

Gruer meg til å ha det absolutt grusomt i 4 uker.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Er ikke bare det med arbeid som frustrerer meg; det er snart sommerferie og...

Gruer meg til å ha det absolutt grusomt i 4 uker.

Har du bestemt deg på forhånd for å ha det grusomt?

Skrevet

Har du bestemt deg på forhånd for å ha det grusomt?

Nei...

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Nei...

Okei, bare virket slik. Prøve å se noe positivt med livet kanskje? Noe...

Skrevet

Okei, bare virket slik. Prøve å se noe positivt med livet kanskje? Noe...

Det er vel ikke noe positivt om jeg blir deprimert og sengeliggende, det er ikke så mye å gjøre med det, føler jeg.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er vel ikke noe positivt om jeg blir deprimert og sengeliggende, det er ikke så mye å gjøre med det, føler jeg.

Ja noen ganger er livet bare rævva! Kan væe enig i det.

Skrevet

Ja noen ganger er livet bare rævva! Kan væe enig i det.

For meg er 99% av livet "rævva"...

Men 10% av livet er verre enn dette. ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...