Gå til innhold

vil ikke snakke om det, hva da?

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

når dere er såret og lei dere - hvordan kommer dere dere gjennom det når alternativet ikke er å snakke om det og dere vet det vil vedvar? jeg vil ikk snakke om det med noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe valg da? Du må jo. Og jeg vet hva jeg snakker om jeg altså.

Gjest germinate
Skrevet

Har du noe valg da? Du må jo. Og jeg vet hva jeg snakker om jeg altså.

nei, har ingen valg. ville ikke blandet andre inn i saken enn den det gjelder heller. så det er ikke noen alternativ å snakke med noen om det.

Skrevet

Hva tror du selv? Hva sier fornuften din? Vil du ikke snakke om det med noen så la vær og lev med det.

Gjest germinate
Skrevet

Hva tror du selv? Hva sier fornuften din? Vil du ikke snakke om det med noen så la vær og lev med det.

ok. da får jeg finne en måte å leve med det på.

Gjest germinate
Skrevet

ok. da får jeg finne en måte å leve med det på.

Skrevet

Gå deg en lang tur så fordøyer du det som har skjedd.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Da går jeg en lang tur.

For enten må jeg leve med det, eller må jeg snakke om det. Velger jeg at det ikke er verdt å ta opp, da bruker jeg gåturer til å få det litt ut av systemet. Gnager det fremdeles for mye, ja da er det ingen annen løsning enn å ta tak i problemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...