Gå til innhold

hvordan går det an...

Anbefalte innlegg

Gjest mejmejmej
Skrevet

Min psykose: jeg trodde at det var varmekabler under jorda som gjorde at vi på gata ikke frøs ihel. Jeg trodde at solen var et speil på himmelen som reflekterte sollys fra en ny kinesisk oppfinnelse fordi solen holdt på å brenne ut. Jeg trodde at 7/11 kiosker var de få plassene i byen der folk aldri kom til å fryse hjel pga kablene der. Derfor lønnte det seg å være i nærheten. Jeg sprang fra kiosk til kiosk. Og prøvde å sove på de magiske plassene der kablene var mest solide. De under jorden frøs ikke ihjel hvis de var på de rette plassene under jorda. Men de var slaver og de døde av kreft stadig vekk. Vi opp¨å jorda var de gode menneskene som var heldig utvalgt til å få leve et godt liv.

Hvordan kan man forstå noe sånt når den psykotisk attpåtil har tatt universitetseksamen ? jeg er ikke akkurat dum. Men jeg har vært uten logikk til tider.

Videoannonse
Annonse
Bella Dotte
Skrevet

Hjernen er en komplisert "maskin" og noen ganger slår den "krøll" på seg...

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Psykisk sykdom ekskluderer ikke intelligens.Vår nye gale terrorist var tydeligvis ingen idiot,bare en ond psykopat.

For å kunne klare å krige i mange år må folk som Hitler, Stalin, Pol-Pot og andre onde og kanskje gale mennesker ha ganske høy intelligens.

Det unnskylder ikke disse despotene sin oppførsel.

Mange studenter får psykiske plager etter 5+ år med intense studier og arbeid uten mye fritid og ro.Hvile og søvn i seg selv er en medisin,og det er ikke uten grunn at mange leger skriver ut beroligende eller sovemedisiner først for å luke ut kortvarige psykoser fremtvunget av langvarig søvnmangel.

.Så galskap og intelligens kan godt fungere samtidig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...