Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Ser mye på scifi filmer og alt som har med ufo og aliens å gjøre.Har funnet ut at jeg nok ikke tror på de mest fantastiske historiene og teoriene,men nøyer meg med å undres over pyramidenes bygging,årsak og byggingsmetode. Det finnes mange urgamle bygninger over hele verden som er mer enn 2000 år gamle.Det kan også virke som en umulig oppgave selv med 10 000 slaver og diverse mekaniske trekonstruksjoner å bygge noe slikt på under 100 år.Så mange forskere og arkeologer har lurt på om menneskene fikk hjelp fra andre skapninger i universet. Siden jeg stadigvekk oppdager at så utrolig mange har en verre psykdom enn meg,og at jeg muligens har latt sorgen,savnet og sinnet gnagd så lange at det har blitt en depresjon. Latskap,tankesett og energi kan man gjøre noe med,men ikke genetisk betinget sykdom.Er sykdommen forårsaket av miljø og meget sterke belastninger slik som PTSD,kan man sikkert utvikle diverse psykiske plager. Skal fortsette med mine 50mg x 2 dosering og se an om ikke ting bedrer seg.Habndlet5 mat for 1000 kr i dag,deriblandt iskrem og cola,så jeg skal nok overleve denne julivarmen også.Jeg har jo både isbiter og minst 3 vifter i ulik størrelse. Innen 24 timer blir det også ett langt kjølig karbad med både såpe og shampoo. 0 Siter
Gjest melmøll Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Du ser intressant program/film som får deg på andre tanker, du handler og planlegger hva du skal kose deg med, og du gjør noe med hygienen. Jeg tror det vil gjøre noe med selvrespekten, og det vil helt klart gjøre noe med andres syn på deg. Stå på! 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Du ser intressant program/film som får deg på andre tanker, du handler og planlegger hva du skal kose deg med, og du gjør noe med hygienen. Jeg tror det vil gjøre noe med selvrespekten, og det vil helt klart gjøre noe med andres syn på deg. Stå på! Takk melmøll 0 Siter
Gjest Trrrrrrrrrrrroooooooooooll Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Høres bra ut. Vi har tross alt bare et liv og det er jo viktig å gjøre det best ut av det. Sånne små skritt som å ta et bad , bære ut kanskje 1 eller 2 poser med søppel kan gjøre at du får det bedre på lengre sikt. Antagelig vil du også føle deg litt bedre med engang. Når jeg har vært dårlig har jeg hatt også hatt det kaotisk rundt meg med rot men en klarer å kose seg med filmer,tv-serier på en helt annet måte når det ser litt bedre ut rundt seg. Det å se at en har det bedre enn mange andre er også noe ; ). Når du har såpass dårlig funksjonsnivå som du beskriver er det viktig at du setter veldig små konkrete mål som du vet at du kan klare. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Høres bra ut. Vi har tross alt bare et liv og det er jo viktig å gjøre det best ut av det. Sånne små skritt som å ta et bad , bære ut kanskje 1 eller 2 poser med søppel kan gjøre at du får det bedre på lengre sikt. Antagelig vil du også føle deg litt bedre med engang. Når jeg har vært dårlig har jeg hatt også hatt det kaotisk rundt meg med rot men en klarer å kose seg med filmer,tv-serier på en helt annet måte når det ser litt bedre ut rundt seg. Det å se at en har det bedre enn mange andre er også noe ; ). Når du har såpass dårlig funksjonsnivå som du beskriver er det viktig at du setter veldig små konkrete mål som du vet at du kan klare. For meg blir det å klippe gresset og fikse en bil.Jeg har fremdeles 5 biler,men har klart å kvitte meg med 2 (hadde 7) En ganske bra volvo 245 GLE fra 89 med 5 gir og servostyring.Fin feriebil for en person som synes å ligge i bil er ok.Har også en Toyota camry fra ca 96 med en 2,3 liter på ca 135 hk,som jeg vil få problemer med å kvitte meg med siden det er en stasjonsvogn.En Audi 100 5E sedan er lettere å selge/skrote.2,3 liter på også ca 136 hk. 0 Siter
Gjest Trrrrrrrrrrrroooooooooooll Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 For meg blir det å klippe gresset og fikse en bil.Jeg har fremdeles 5 biler,men har klart å kvitte meg med 2 (hadde 7) En ganske bra volvo 245 GLE fra 89 med 5 gir og servostyring.Fin feriebil for en person som synes å ligge i bil er ok.Har også en Toyota camry fra ca 96 med en 2,3 liter på ca 135 hk,som jeg vil få problemer med å kvitte meg med siden det er en stasjonsvogn.En Audi 100 5E sedan er lettere å selge/skrote.2,3 liter på også ca 136 hk. Supert. Det klarer du ; ). Og forreten så lurer jeg veldig på de pyramidene selv ; ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.