Gjest Why are they feeding me? Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Jeg har sluttet på AD for 2,5 uker siden. Nå går jeg på SS. Jeg føler meg dårlig. Er jeg deprimert? Får lyst til å knuse ting og slikt. Samtidig med at jeg er så sliten. Sover dårlig. 0 Siter
frosken Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Du har altfor god tid til å observere deg selv og ditt eget humør. Å drive med introspeksjon på nesten heltid tror jeg forverrer psykdom. Egentlig tror jeg du burde nekte deg selv å skrive om hvordan du har det her på dol stort sett hver dag. Maks en gang i uka tror jeg kunne vært konstruktivt. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Du har altfor god tid til å observere deg selv og ditt eget humør. Å drive med introspeksjon på nesten heltid tror jeg forverrer psykdom. Egentlig tror jeg du burde nekte deg selv å skrive om hvordan du har det her på dol stort sett hver dag. Maks en gang i uka tror jeg kunne vært konstruktivt. Det er vel en form for selvskading, dette. 0 Siter
Gjest Why are they feeding me? Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Du har altfor god tid til å observere deg selv og ditt eget humør. Å drive med introspeksjon på nesten heltid tror jeg forverrer psykdom. Egentlig tror jeg du burde nekte deg selv å skrive om hvordan du har det her på dol stort sett hver dag. Maks en gang i uka tror jeg kunne vært konstruktivt. Kanskje det er sånn livet faktisk _er_... grått og tungt, som regel. Får faktisk gjort ting i dag. Kanskje jeg har blitt stabil, og at det er sånn det skal være, da. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Det er vel en form for selvskading, dette. unnskyld meg - hva er ss ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.