Gå til innhold

Er jeg deprimert?

Gjest Why are they feeding me?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sluttet på AD for 2,5 uker siden. Nå går jeg på SS.

Jeg føler meg dårlig. Er jeg deprimert?

Får lyst til å knuse ting og slikt. Samtidig med at jeg er så sliten. Sover dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har altfor god tid til å observere deg selv og ditt eget humør. Å drive med introspeksjon på nesten heltid tror jeg forverrer psykdom.

Egentlig tror jeg du burde nekte deg selv å skrive om hvordan du har det her på dol stort sett hver dag. Maks en gang i uka tror jeg kunne vært konstruktivt.

Skrevet

Du har altfor god tid til å observere deg selv og ditt eget humør. Å drive med introspeksjon på nesten heltid tror jeg forverrer psykdom.

Egentlig tror jeg du burde nekte deg selv å skrive om hvordan du har det her på dol stort sett hver dag. Maks en gang i uka tror jeg kunne vært konstruktivt.

Det er vel en form for selvskading, dette.

Skrevet

Kanskje det er sånn livet faktisk _er_... grått og tungt, som regel. Får faktisk gjort ting i dag. Kanskje jeg har blitt stabil, og at det er sånn det skal være, da.

Skrevet

Det er vel en form for selvskading, dette.

unnskyld meg - hva er ss ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...