Gjest Mrs.Q Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Kan man klare seg på en liten dose AP om man har hatt psykose problemer? Det er mitt mål, 50 mg solian. Så tar jeg jo seroquel for søvn da. Målet er å sove av meg selv og, det er jo det beste. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Har ikke hatt psykiske problemer på lenge. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Mange kan klare seg på en liten dose AP. Hvor liten denne dosen kan være for deg, kan jeg som kun kjenner deg fra DOl ikke si noe om. Generelt tviler jeg på at Solian 50 m er nok. Muligens kan noen klare seg på 100 mg. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Mange kan klare seg på en liten dose AP. Hvor liten denne dosen kan være for deg, kan jeg som kun kjenner deg fra DOl ikke si noe om. Generelt tviler jeg på at Solian 50 m er nok. Muligens kan noen klare seg på 100 mg. Ok, takk. Klarer meg jo fint på 100 mg tydeligvis 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.