Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Merker tydelig at jeg er forstyrret,når jeg er glad og bekymringsløs på formiddaghen,og sliten og bekymret om ettermiddagen.Det kan også ha noe med å gjøre at jeg har handlet mat + for 1300 kr på 2 dager.Jeg har 50 kr igjen så jeg nok må bruke på bensin.Jeg har 10 liter på tanken og 3-4 liter på en kanne.Skal kulippe mer gress i morgen lørdag så jeg får bedre oversikt over hvor mye jeg kan kjøre i 2 uker. Siden jeg har en hjelpeverge som hjelper meg økonomisk får jeg 2000 kr den 5 og 20 i hver mnd.Det aller værste som kan skje er at jeg må sitte på rompa i 2 uker,kjøre miped,eller å sykle.15-20 liter bensin varer ikke lenge og maks 20-30 mil. Men jeg har 9 grandis i fryseren og annen middag,jeg har noe brød og mye pålegg.Jeg har tomflasker for 50 kr bare jeg får drukket opp disse 12 flaskene med 1,5 liter cola. Har derfor ca 100 kr som jeg nok må bruke på brød,bensin og diverse.Først etter ca 1 uke vil jeg oppdage hva jeg mangler,og da er det goidt å ha 50 kr på lur.(50 til bensin) Jeg bruker 50 mg zoloft om morgen og kveld og merker vesentlig forbedring etter ca 1 times søvn. Plager meg selv.Siden jeg er feit,har jeg begynt med å sulte meg selv.Har gått ned ca 15 kilo,men er usikker på om det er sult,medisiner eller høyere aktivitet som er årsaken.Kl er nå 16.30 og det er tid for minene time på øyet,vi snakkes. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Hmm..det var en merkelig historie...uten å være lege , kan det virke på ADHD..... 0 Siter
Andeby Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Forstod ikke helt hva dette hadde med EUPF å gjøre egentlig. Men virker som du er flink med budsjettering da 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Forstod ikke helt hva dette hadde med EUPF å gjøre egentlig. Men virker som du er flink med budsjettering da Jeg er ustabil når jeg har det bra på formiddagen og er deppa om kvelden.Å klare seg uten penger har blitt en vane,siden både fryser og kjøleskap er full.Dessuten holder 50 kr til 2 liter melk og 3-4 brød. Gleder meg til boblebadet i morgen etter gressklippingen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.