Bella Dotte Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Jeg skjønner nå - tror jeg - hvorfor jeg ble så forbausende fort "frisk" av "angsten". Jeg har nok aldri hatt angst, har aldri vært syk. Mine plager kom av at jeg misforsto og ble misforstått, var isolert og manglet støtte. Dette kunne enkelt og raskt fikses ved at jeg fikk en forståelse av meg selv og omverdenen, at jeg opplevde meg forstått og tatt på alvor, fikk profesjonelle samtalepartnere og gode venner. Antar at angst virkelig kan være en sykdom, om den sitter så hardt at symptomene ikke går bort ved vanlig menneskelig omsorg og omgang. Er jeg inne på noe her? 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Kanskje angst egentlig er en tilstand? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Skrevet 7. juli 2012 Kanskje angst egentlig er en tilstand? Uff, ikke ødelegg for meg nå som jeg endelig trodde jeg hadde skjønt det! ;-) 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Uff, ikke ødelegg for meg nå som jeg endelig trodde jeg hadde skjønt det! ;-) Hehe:-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Enig. Angst er alvorlig sykdom. Noe legene ikke forstår. Angst påvirker hele livet. Og jeg mener HELE LIVET. Ikke sant? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Skrevet 7. juli 2012 Enig. Angst er alvorlig sykdom. Noe legene ikke forstår. Angst påvirker hele livet. Og jeg mener HELE LIVET. Ikke sant? Ja. Så lenge jeg ikke fikk hjelp, var min livsutfoldelse og livsglede meget sterkt begrenset. Jeg har forferdelig vondt av dem som ikke får riktig hjelp. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Ja. Så lenge jeg ikke fikk hjelp, var min livsutfoldelse og livsglede meget sterkt begrenset. Jeg har forferdelig vondt av dem som ikke får riktig hjelp. Har du fått hjelp? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Skrevet 7. juli 2012 Har du fått hjelp? Ja, takk, jeg har fått og får god hjelp (som passer for meg). 0 Siter
Olav Femte Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Ja, takk, jeg har fått og får god hjelp (som passer for meg). Bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.