Olav Femte Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 En kar hadde et innlegg om Xanor virker bedere mot angst enn Serepax ? Selfølgelig virker Xanor bedere. Men du få det sikkert ikke... Både paykeriatere og leger grøsser ved å høre ordet Xanor. Det at det ikke virker , som en svarte på innlegget, er bare tull. Det er det eneste benzo som virker uten og øke dosen - hele tiden. Vel, dette blir sikkere slettet... 0 Siter
serenity777 Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Olav, har du tenkt på att du ofte skriver innlegg der du virker beruset/ruset? Ikke dette her, men av og til på kveldene. Da blir det vanskelig å ta det helt alvorlig, att du som ruser deg liker disse xanor medisinene? Hvis du ikke er ruset så beklager jeg. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Skrevet 7. juli 2012 Olav, har du tenkt på att du ofte skriver innlegg der du virker beruset/ruset? Ikke dette her, men av og til på kveldene. Da blir det vanskelig å ta det helt alvorlig, att du som ruser deg liker disse xanor medisinene? Hvis du ikke er ruset så beklager jeg. Joda, du bør ikke beklage. Jeg har nok vært ruset på alkohol. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 7. juli 2012 Forfatter Skrevet 7. juli 2012 Joda, du bør ikke beklage. Jeg har nok vært ruset på alkohol. En dårlig kominasjon med bruk av Xanor Depot, som jeg bruker. Av de 4000 av 5 milliomoer her i landet. 0 Siter
Gjest trulteli Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Det er noe med måten du skriver på her inne som dessverre stadig får meg til å tenke at Xanor neppe er løsningen på noe som helst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.