Gå til innhold

Ettervirkninger

Gjest trauma and recovery

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg tåler desverre ingen typer prevensjon med hormoner.

Da har du ikke glede av det forslaget, nei :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest harværtderjegog
Skrevet

En dag skal du reise deg fra den gjørma du er i nå og gjenerobre livet ditt, kroppen din.Det er til tider et strev uten like, men det går an, tro meg ! Og når det gjelder menstruasjon som du skriver om, kan det kanskje hjelpe å tenke at blodet faktisk er "rensende", det tar med seg eventuelle bakterier ut av kroppen din, kanskje du kan tenke at dette blodet faktisk er med på å skylle bort dritten de påførte deg.

Vel, jeg har vært der du er, og dette var noe av det som var til nytte for meg, kanskje er du ikke der enda at du klarer å tenke sånn, kanskje klarer du heller ikke å se at du en gang kan gjenerobre livet og hverdagen, men jeg håper du kommer dit en dag, for det er du verdt !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...