Gjest germinate Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Jeg er blitt forespurt å dra på konferanse til høsten. Jeg har vært på en konferanse før, og jeg syntes det var positivt. Problemet er at jeg gruer meg så mye på forhånd, og jeg vurderer å si nei. Det har ikke noe med angst å gjøre, men at jeg ikke liker å inngå slike avtaler (avtaler i hele tatt...), fordi jeg er mye sliten. Jeg har ikke energi til å drive å gjøre så mye annet enn de faste rutinene. Jeg blir sliten bare av tanken! Før gledet jeg meg over å besøke venner, reise bort og slike ting. Nå gruer jeg meg fordi jeg blir sliten bare av tanken... og det har blitt bare verre de siste årene. Er det noen som har noen gode råd når det gjelder dette problemet? For ja, det har blitt et ganske stort problem. Feks. fikk jeg besøk langveisfra forrige uke. Tidligere ville det gledet meg stort. Denne gangen grudde jeg meg på forhånd. Jeg orker langt mindre enn jeg gjorde før, og det har som sagt blitt et ganske stort problem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Har du prøvd å finne ut hvorfor du orker mindre enn før? Ta noen blodprøver hos legen og sjekk om du mangler eller ligger lavt på noen vitaminer eller mineraler f.eks. Begynn med litt trening et par dager i uka om du har anledning til det? Trenger ikke være 3 timer på helsestudio, en time eller to i marka er ypperlig. ) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Kan de være at du bruker energi på uvesentlige problemer, og at dette ødelegger den tiden du skulle brukt på batterilading og rekreasjon? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Kan de være at du bruker energi på uvesentlige problemer, og at dette ødelegger den tiden du skulle brukt på batterilading og rekreasjon? Tenker du på grubling eller på konkrete ting da eller? Det kan absolutt være noe i det, ja. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Kan de være at du bruker energi på uvesentlige problemer, og at dette ødelegger den tiden du skulle brukt på batterilading og rekreasjon? Jeg får anta du tenker på begge deler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.