Gjest hkdq Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4781541 Se mitt svar til germinate klokka 13.10 Er dette symptomer på eupf? Ville du ha tolket det til det? Jeg vil bare forstå meg selv litt bedre... Og da er det jo greit å vite i hvilken retning det er, liksom. Jeg har etter sigende bp2... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Dette alene er langt fra nok til å tenke på eupf. 0 Siter
Gjest hkdq Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Dette alene er langt fra nok til å tenke på eupf. ''Dette alene er langt fra nok til å tenke på eupf.'' Men sykelig er det vel? Du har jo sett hvordan jeg ter meg her inne også. Hva tenker du om en slik person? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 ''Dette alene er langt fra nok til å tenke på eupf.'' Men sykelig er det vel? Du har jo sett hvordan jeg ter meg her inne også. Hva tenker du om en slik person? ''Men sykelig er det vel?'' Ja, du lider jo, og da er det vel definert som sykelig slik jeg har forstått det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.