Gjest Solution Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Kjenner meg irritabel og nedstemt etter at jeg sluttet i jobben for litt over en uke siden. Trodde at jeg skulle være lettet fordi det var et noe turbulent arbeidsforhold. Føles nesten som en kjærlighetssorg faktisk av en eller annen grunn. Har vært en del isolert i det siste også.Jeg har jo fokuset på neste jobb selvfølgelig men av og til kommer det enkelte nedturer og da må jeg bare stoppe opp. Finnes det noe lindrende på denne tilstanden eller må jeg bare komme meg igjennom det etter beste evne? 0 Siter
Gjest den beste medisin Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Gå deg et par turer hver dag. Det hjelper på det meste. 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Gå deg et par turer hver dag. Det hjelper på det meste. Takk, skal legge inn etpar gåturer i timeplanen heretter:-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Jeg tror det er veldig viktig at du ikke isolerer deg. Kan det være derfor du kjenner det som du gjør nå? 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Det er nok en del av livet du bare må prøve å komme deg gjennom etter beste evne. 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Jeg tror det er veldig viktig at du ikke isolerer deg. Kan det være derfor du kjenner det som du gjør nå? Ja men jeg har ikke så mye nettverk her jeg bor, så det er ikke noe alternativ. Det er en psykiatritjenes her i bygda, men jeg føler ikke at jeg er syk på den måten. Det er en jeg pleier å snakke med der da av og til, kanskje jeg skal ringe allikevel. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Ja men jeg har ikke så mye nettverk her jeg bor, så det er ikke noe alternativ. Det er en psykiatritjenes her i bygda, men jeg føler ikke at jeg er syk på den måten. Det er en jeg pleier å snakke med der da av og til, kanskje jeg skal ringe allikevel. Hvordan er mulighetene for å bare være ute der det er folk, slik at du ikke isolerer deg fra omverdenen? Som sagt, ttror jeg det er veldig viktig at du bare treffer eller ser folk om ikke noe annet.. 0 Siter
Elis31 Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Du må aktivisere deg selv og finne glede i andre ting. Finnes det noe dagtilbud der du bor? Jeg synes ikke det er dumt å bruke psykiatritjenesten. Da kan du få hjelp til å finne ut hvordan du skal komme deg mer ut. Skaffe deg en hobby? Tegning og maling eller andre ting kan skape glede. Hjelpekorpset, husfliden, kor og mange andre ting gjør at folk møtes fast og det er lettere å bli kjent. Aktivitetsvenner.no Lese bøker. Se gode filmer, være snill med deg selv. Delta i frivillig arbeid; eks frivillighetssentralen. Skjebnen lukker aldri en dør uten å åpne en annen. 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hvordan er mulighetene for å bare være ute der det er folk, slik at du ikke isolerer deg fra omverdenen? Som sagt, ttror jeg det er veldig viktig at du bare treffer eller ser folk om ikke noe annet.. Vet ikke helt. Det er bare butikker her jeg bor. Et lite sted. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Vet ikke helt. Det er bare butikker her jeg bor. Et lite sted. Hvordan er været der du bor, og har du mulighet til å være på en strand feks? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Vet ikke helt. Det er bare butikker her jeg bor. Et lite sted. Ps. Jeg synes Elis31 har gitt deg et godt svar.. 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hvordan er været der du bor, og har du mulighet til å være på en strand feks? Det er ganske mye fin natur her jeg bor. Det går an å kjøre seg turer til diverse steder. Men jeg har en følelse inni meg om at jeg må være "nyttig" hele tiden. Klarer liksom ikke å gi meg selv litt tid 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Du må aktivisere deg selv og finne glede i andre ting. Finnes det noe dagtilbud der du bor? Jeg synes ikke det er dumt å bruke psykiatritjenesten. Da kan du få hjelp til å finne ut hvordan du skal komme deg mer ut. Skaffe deg en hobby? Tegning og maling eller andre ting kan skape glede. Hjelpekorpset, husfliden, kor og mange andre ting gjør at folk møtes fast og det er lettere å bli kjent. Aktivitetsvenner.no Lese bøker. Se gode filmer, være snill med deg selv. Delta i frivillig arbeid; eks frivillighetssentralen. Skjebnen lukker aldri en dør uten å åpne en annen. Takk for fint svar. Skal ringe dem imorgen, så får jeg ihvertfall snakket med noen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.