Gå til innhold

alkohol som medisin

Anbefalte innlegg

Nøtteskall
Skrevet

Ja jeg er sikker på at jeg blir mer smart av alkohol.

Jeg kan endre meg totalt på en fest og mestre situasjonen veldig mye bedre. Det er litt rart egentlig, fordi det er jo en gift. Jeg blir mye kjappere i replikken og jeg er ikke så klønete og fomlete som jeg er hvis jeg har kjempe mye sosial angst. Jeg gjør ting med en gang i stede for å vurdere om jeg skal gjøre sånn eller sånn og bli veldig nølende og fomlete. jeg assosierer ting også mye bedre, er som hjernen min kan hente opp mer informasjon. Og gir en glimrende fantasi.

Brukes alkoholen rett og til riktig tid så er det en riktig vidunderkur. :-)

Videoannonse
Annonse
serenity777
Skrevet

Nå spørs det nå om andre edrue mennesker observerer den samme !"fantastiske" effekten ;) Som mangeårig avholdsmann så må jeg si att folk er rimelig slitsomme når de drikker seg beruset. Selv drikker jeg ikke, da jeg får fylleangst.

Gjest germinate
Skrevet

Nå spørs det nå om andre edrue mennesker observerer den samme !"fantastiske" effekten ;) Som mangeårig avholdsmann så må jeg si att folk er rimelig slitsomme når de drikker seg beruset. Selv drikker jeg ikke, da jeg får fylleangst.

''Som mangeårig avholdsmann så må jeg si att folk er rimelig slitsomme når de drikker seg beruset''

Er så enig med deg som det går an å bli!

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg blir kun mer avslappet, også blir jeg trøtt.

Tenker ikke bedre i vertfall, men på de siste selskapene, så syns jeg det sosiale har gått litt bedre når jeg tar 1-2 glass vin.

Før var jeg totalavholds, men jeg syns nå det er godt med litt vin.

Jeg tror rusmidler virker forskjellig, jeg blir feks rastløs, nervøs og urolig og våken (evig) av sentralstimulerende som eks metamina, mens andre blir trøtte, sløve og sover godt, det er jo merkelig.

Med oksytocin nå har jeg det veldig bra, ingen søvnvansker, ingen nervøsitet (forårsaket før av metamina), bare rolig, vanlig, og litt flinkere sosialt. Nå skal jeg aldri mere prøve sånn grusomme sentralstimulerende, bare en tabl. gjør meg jo våken i 24 timer ca.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...