Bella Dotte Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Hva ville du gjort/sagt hvis en av dine pasienter ytret ønske om å være med på et seminar el.l som han/hun visste at du skulle delta på? (Beklager dobbeltposting) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Det hadde vært helt ok for meg. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Skrevet 9. juli 2012 Det hadde vært helt ok for meg. Så fint, takk for svaret! (Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å bli din pasient, dette var et prinsippspørsmål.) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hei! Da jeg hadde vært to ganger til min psykiater oppdaget jeg at hun holdt foredrag på Nordvoll om autisme, jeg ble da overrasket over at hun ikke hadde sagt i fra. Jeg forstår fortsatt ikke det, det er jo enda hyggeligere å høre sin egen psykiater enn andre eksperter uttale seg. Jeg har ikke spurt henne hvorfor hun ikke sa i fra til meg/oss, hun mente jo senere at min mann skulle bli med til en samtale om asperger syndrom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.