Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hei! Jeg tenkte at hull i ørene har jo de fleste jenter/damer. Det er jo ikke noe problem med det. På menn derimot er det noe annet, jeg oppfatter det da som sykt på et vis, jeg blir skeptisk for tenker straks på kriminelle, sånn som jeg forøvrig gjør med tatoveringer, jeg får frysninger av sånne ting. Men er hele tråden ironisk ment? 0 Siter
mussa Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Men er hele tråden ironisk ment? Ja, det er den Se linken jeg skrev rett under dette innlegget:) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Ja, det er den Se linken jeg skrev rett under dette innlegget:) Jeg har skikkelig problemer med ironi! Har alltid vært sånn. Trodde hun mente det helt seriøst. Hereminhatt! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hei! Ja og jeg blir bare litt ekstra stolt over at jeg begynner å forstå ironi, noen ganger og litt i vertfall, enda bedre om du ikke hadde skjønt, men jeg hadde skjønt, om du forstår Hehe, skjønner godt hva du mener Du er flink 0 Siter
mussa Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har skikkelig problemer med ironi! Har alltid vært sånn. Trodde hun mente det helt seriøst. Hereminhatt! :-) må si jeg synes det var meget meget spesielt ja, hehe Nå er det jo litt morsomt da, synes jeg 0 Siter
Madelenemie Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hehe, skjønner godt hva du mener Du er flink Hei! :) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Skrevet 10. juli 2012 Well, jeg har hull i ørene og problemer med psyken så jeg vet ikke helt jeg... Vops. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Jeg har skikkelig problemer med ironi! Har alltid vært sånn. Trodde hun mente det helt seriøst. Hereminhatt! :-) Haha, jeg pleier å skjønne ironi - men ble en smule usikker her altså Tenkte det muligens kunne være noe jeg ikke hadde fått med meg 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Skrevet 10. juli 2012 Nei, det har jeg ikke...kan du forklare :-) Du må ikke. Det lar seg ikke så lett forklare. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Haha, jeg pleier å skjønne ironi - men ble en smule usikker her altså Tenkte det muligens kunne være noe jeg ikke hadde fått med meg Takk for det! :-) Jeg leste til og med tråden som ble hentet fram og syntes den var helt seriøs også. Gudbedre. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 må si jeg synes det var meget meget spesielt ja, hehe Nå er det jo litt morsomt da, synes jeg Godt å høre, begynner jo å lure på om jeg er helt på jordet. Og pløyer. 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Skrevet 10. juli 2012 Godt å høre, begynner jo å lure på om jeg er helt på jordet. Og pløyer. Du må ikke pløye i dette været. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Det lar seg ikke så lett forklare. Jeg har forstått at dette er en tøysetråd nå. Jeg skjønte ikke det i starten. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Du må ikke pløye i dette været. Joa, jorda er så våt og da går det så lett. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Takk for det! :-) Jeg leste til og med tråden som ble hentet fram og syntes den var helt seriøs også. Gudbedre. Hehe, seriøs vet jeg ikke om jeg trodde den var - for jeg satt som et spørsmålstegn 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hehe, seriøs vet jeg ikke om jeg trodde den var - for jeg satt som et spørsmålstegn Ja, som sagt, jeg er litt godtroende og forstår innimellom ikke ironi og tull og tøys. Ihvertfall ikke hvis det er i sammenheng med tråder som er skrevet tidligere i tid som jeg ikke har lest. Det med at jeg har litt problemer med ironi skaper faktisk litt vansker for meg innimellom. Selv om jeg ler av det i ettertid blir jeg litt grublende over det. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hei! Jeg tenkte at hull i ørene har jo de fleste jenter/damer. Det er jo ikke noe problem med det. På menn derimot er det noe annet, jeg oppfatter det da som sykt på et vis, jeg blir skeptisk for tenker straks på kriminelle, sånn som jeg forøvrig gjør med tatoveringer, jeg får frysninger av sånne ting. Hehe.. da hadde du nok ikke likt min veldig snille rolige og gode ektemann. ;0P 0 Siter
Madelenemie Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hehe.. da hadde du nok ikke likt min veldig snille rolige og gode ektemann. ;0P Hei! Det indre er likevel det viktigste, hvis han er interessert i biologi hadde jeg nok glemt det 0 Siter
EnolaGay Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hei! Det indre er likevel det viktigste, hvis han er interessert i biologi hadde jeg nok glemt det Antakelig ikke i samme grad som deg, men han liker veldig godt å se David Attenborough på tv. ;0) Og er vel på det jevne lett å få med på alt fra shopping (!) til fotografering av gamle hus! Skulle man ikke tro når man så ham.. hehehehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Ja, som sagt, jeg er litt godtroende og forstår innimellom ikke ironi og tull og tøys. Ihvertfall ikke hvis det er i sammenheng med tråder som er skrevet tidligere i tid som jeg ikke har lest. Det med at jeg har litt problemer med ironi skaper faktisk litt vansker for meg innimellom. Selv om jeg ler av det i ettertid blir jeg litt grublende over det. Skjønner det.... men tror alle kan gå i fella iblant:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.