Gjest Psyk av alt Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Skjønner det.... men tror alle kan gå i fella iblant:) Ja, det er vel slik :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Skrevet 10. juli 2012 Har du vært i London ennå? Ja, er hjemme igjen. Vil tilbake, må bare skaffe mer penger;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Ja, er hjemme igjen. Vil tilbake, må bare skaffe mer penger;-) Jeg tenker alltid akkurat det samme hver gang jeg har vært der. Elsker London, og jeg blir aldri lei. Gjorde du noe stas? 0 Siter
cathlin Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Skrevet 10. juli 2012 Jeg tenker alltid akkurat det samme hver gang jeg har vært der. Elsker London, og jeg blir aldri lei. Gjorde du noe stas? Ja, det ble både kulturelle innslag, spasering rundt omkring og visakortet ble hyppig bruk av en eller annen grunn jeg prøver å fortrenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.