laban Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 På førskolebarn synes jeg det virker litt unødvendig med bikinitopp, men jeg skjønner godt at en 8-åring vil kle seg som de litt større jentene. Push-up virker bare dumt, og jeg synes heller ikke de skal bruke BH under vanlig tøy før de har noe å ha inni den. Men her går det ikke an å sette noen aldersgrense, det varierer enormt. Selv gjemte jeg puppene i genseren så godt jeg kunne og misunte mine flate klassevenninner. Den gangen var fellesdusj etter gymmen obligatorisk (hvis man ikke hadde mensen og måtte gå spissrotgang inn på et eget rom med vask etter at gymlæreren hadde "godkjent" at det kunne låses opp). Til de som måtte være interessert: Det går an å kortklippe kjønnshåret i skrittet med saks, men det klør forferdelig etterpå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 På førskolebarn synes jeg det virker litt unødvendig med bikinitopp, men jeg skjønner godt at en 8-åring vil kle seg som de litt større jentene. Push-up virker bare dumt, og jeg synes heller ikke de skal bruke BH under vanlig tøy før de har noe å ha inni den. Men her går det ikke an å sette noen aldersgrense, det varierer enormt. Selv gjemte jeg puppene i genseren så godt jeg kunne og misunte mine flate klassevenninner. Den gangen var fellesdusj etter gymmen obligatorisk (hvis man ikke hadde mensen og måtte gå spissrotgang inn på et eget rom med vask etter at gymlæreren hadde "godkjent" at det kunne låses opp). Til de som måtte være interessert: Det går an å kortklippe kjønnshåret i skrittet med saks, men det klør forferdelig etterpå. ''Selv gjemte jeg puppene i genseren så godt jeg kunne og misunte mine flate klassevenninner.'' Samme her. Nå til dags er det nesten omvendt har jeg inntrykk av. ) Snupsemor her er innimellom litt fortvilet over at hun ikke har pupper, spesielt fordi den ene bestevenninna har brukt bh-topp i mange åååår allerede! Nåja... ;o) At venninna er av en helt annen bygning enn Snupsemor ser jo ikke hun, men det holder på å komme nå da og til neste sommer er vel bh-toppene på plass hos henne også. ) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 ''Selv gjemte jeg puppene i genseren så godt jeg kunne og misunte mine flate klassevenninner.'' Samme her. Nå til dags er det nesten omvendt har jeg inntrykk av. ) Snupsemor her er innimellom litt fortvilet over at hun ikke har pupper, spesielt fordi den ene bestevenninna har brukt bh-topp i mange åååår allerede! Nåja... ;o) At venninna er av en helt annen bygning enn Snupsemor ser jo ikke hun, men det holder på å komme nå da og til neste sommer er vel bh-toppene på plass hos henne også. ) *Mffp* Jeg ble MOBBET fordi jeg var først ute med BH i klassen.. Man får tro hønsene har vokst opp siden den gang.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 På førskolebarn synes jeg det virker litt unødvendig med bikinitopp, men jeg skjønner godt at en 8-åring vil kle seg som de litt større jentene. Push-up virker bare dumt, og jeg synes heller ikke de skal bruke BH under vanlig tøy før de har noe å ha inni den. Men her går det ikke an å sette noen aldersgrense, det varierer enormt. Selv gjemte jeg puppene i genseren så godt jeg kunne og misunte mine flate klassevenninner. Den gangen var fellesdusj etter gymmen obligatorisk (hvis man ikke hadde mensen og måtte gå spissrotgang inn på et eget rom med vask etter at gymlæreren hadde "godkjent" at det kunne låses opp). Til de som måtte være interessert: Det går an å kortklippe kjønnshåret i skrittet med saks, men det klør forferdelig etterpå. Haha ang saks Helt unødvendig er det selvsagt, men det er ikke alltid de minste hører på denslags 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Min lille snuppe på snart fire vil gjerne ha bikini, akkurat som mamma. Hun har badedrakt og jeg kommer nok til å kjøpe ny badedrakt når hun trenger det. Jeg syns ikke det er ille med barn i bikinitopp, jeg syns bare badedrakt er mer praktisk. MEN push-up bikini er tåpelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.